Rozwój biznesu bez pomocy partnerów jest czasami trudny lub wręcz niemożliwy. Przekonuje się o tym wielu właścicieli warsztatów niezależnych. Dlatego warto zdobywać nowych klientów przy wsparciu znanej marki, która oferuje wysokiej jakości produkty i cieszy się dobrą opinią konsumentów. Przykład PAPIS AUTO Serwisu z Drzewicy – jednego z około 3000 uczestników programu Mobil 1 Workshop – pokazuje, że współpraca z renomowaną marką olejową ma sens i przynosi warsztatom realne korzyści.
Program Mobil 1 Workshop zrzesza warsztaty z Polski oraz 28 innych krajów w Europie. Jego uczestnicy otrzymują produkty i branding Mobil 1, ale również wsparcie techniczne, sprzedażowe i marketingowe. Dzięki takiej współpracy warsztat może podkreślić swoją obecność na rynku lokalnym, wzmocnić swoją wiedzę i przewagę konkurencyjną oraz skutecznie budować pozytywne skojarzenia u klientów, którym zależy na serwisowaniu auta z użyciem wysokiej jakości produktów.
Warsztat prowadzę od 2000 roku i od początku używam olejów i smarów Mobil 1. Do programu Mobil 1 Workshop zaprosił nas Ekonaft, autoryzowany dystrybutor olejów i smarów ExxonMobil. Otrzymaliśmy materiały promocyjne, wielokrotnie uczestniczyliśmy w szkoleniach technicznych. Tak się składa, że Mobil jest wiodącą marką w naszym regionie, a wymiana oleju przy podniesionym aucie to doskonała okazja do sprawdzenia innych podzespołów w samochodzie.
właściciel warsztatu PAPIS AUTO Serwis oraz Stacji Kontroli Pojazdów w Drzewicy - Stanisław PapisPowiązanie warsztatu z wiodącą marką – siła marki Mobil 1 pomaga w promocji oraz podkreśla stosowanie wysokiej jakości produktów smarnych.
Wsparcie w zakresie oznakowania i marketingu – dzięki materiałom promocyjnym Mobil 1 Workshop pomaga dbać o atrakcyjny wygląd serwisu i przyciąga klientów.
Wiedza i wsparcie w zakresie standardów pracy – dzięki kompleksowej pomocy, obejmującej m.in. profesjonalne szkolenia i rozwój umiejętności sprzedażowych, warsztat otrzymuje wszystkie narzędzia niezbędne do uzyskania eksperckiej wiedzy o serwisie olejowym i maksymalizacji zysków.
W ocenie uczestnika programu Mobil 1 Workshop wybór dobrego oleju rośnie na znaczeniu.
Dzisiaj łatwo znaleźć opinie o każdym produkcie w internecie, a klienci nie godzą się na wybór części i płynów eksploatacyjnych o wątpliwej jakości. W przypadku olejów Mobil relacja ceny do jakości jest na tyle atrakcyjna, że kierowcy sięgają po ten produkt i zgadzają się na jego użycie w swoim aucie. Większość naszych klientów pamięta o okresowych przeglądach i na olejach silnikowych oraz filtrach nie oszczędza.
- Stanisław Papis
Dołącz do szybko rozwijającej się sieci 3000 warsztatów w Europie, tak samo jak PAPIS AUTO Serwis! Skontaktuj się z autoryzowanym dystrybutorem olejów i smarów Mobil: www.dexol.pl, www.ekonaft.com.pl, www.mobipol.pl lub www.smartplus.pl. Dzięki współpracy ze znaną marką olejową, możesz zdobyć i utrzymać wiernych klientów.
PAPIS AUTO Serwis działa w Drzewicy przy ul. Kolejowej 9B. Zajmuje się serwisem i naprawą samochodów osobowych oraz dostawczych większości producentów. Więcej informacji o warsztacie uzyskasz pod numerem 605 303 694.
Artykuł sponsorowany przez firmę ExxonMobil