DRiV rozszerza ofertę produktową swoich marek | MOTOFAKTOR

DRiV rozszerza ofertę produktową swoich marek

DRiV wprowadza na rynek ok. 200 nowych referencji w obrębie marek Monroe, Ferodo i MOOG.

Nowe referencje, to z jednej strony efekt stałego rozbudowywania oferty do samochodów, które już dawno zadomowiły się na rynku wtórnym (dobrym przykładem mogą być np. tarcze hamulcowe do Nissana Cube Z12 07>), jak też do modeli, które na rynku wtórnym są reprezentowane jeszcze w niewielkim stopniu, ze względu na wysokie ceny i młode roczniki. Tu przykładem mogą być choćby klocki hamulcowe, czy elementy zawieszenia do takich modeli, jak BMW serii 5 G30, F90 16>, czy Alfa Romeo Giulia 15>.Na liście nowości nie zabrakło także sporej porcji referencji do pojazdów dostawczych i użytkowych, takich jak np. Mercedes-Benz ACTROS MP4 / MP5 11>, Scania P,G,R,T – series 03>, MAN TGA 00>; Volvo FH 05>, czy Scania P,G,R,T – series 03> (w tym przypadku chodzi głównie o amortyzatory).

 

Przypomnijmy, DRiV działa w dwóch segmentach biznesowych – Motorparts i Ride Performance. Skupia się na dostarczaniu innowacyjnych produktów i usług klientom z branży pojazdów lekkich i użytkowych. Motorparts to globalny aftermarket, a Ride Performance prowadzi działalność w zakresie oryginalnego wyposażenia (OE) na rzecz wiodących światowych producentów w zakresie zawieszenia i układu hamulcowego. Wszystkie części można znaleźć w katalogu online.

 

Źródło: DRiV

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).