Na firmowym blogu drive! autorski zespół Herth+Buss składający się z pracowników i gości-autorów zajmuje się wszystkim, co interesuje zarówno ludzi z branży, jak i pasjonatów motoryzacji, entuzjastów technologii i zwykłych użytkowników dróg w społeczności mobilnej w regularnych postach. Autorzy piszą o nowych technologiach i produktach, o firmie Herth+Buss, branży i zawsze udzielają przydatnych informacji, wskazówek i porad w codziennym życiu na czterech kółkach.
Już na samym początku ustaliliśmy cele naszego formowego bloga drive!. Jednak z czasem zainteresowanie naszych czytelników stało się jasne i zmieniliśmy cele pod kątem tematów.
kierownik zespołu marketingowego - Aileen Ripper
Z serią artykułów „Alternative Drives – What moves us!”, która porusza takie tematy, jak elektromobilność i inne alternatywy paliw, takie jak wodór lub e-paliwa, drive! omówił gorące tematy w tym sektorze. Oprócz artykułów technologicznych, takich jak dyskusje eksperckie na temat dezynfekcji klimatyzacji, drive! w ciągu ostatnich kilku miesięcy w coraz większym stopniu skupiał się na dwóch kluczowych kategoriach tematycznych: w przyszłości blog ma się skupiać głównie na tematach „przemysł + więcej” i „technologia + produkty”.
Naszym celem jest kontynuowanie poruszania tematów, które zapewniają naszym czytelnikom wyraźną wartość dodaną, a tym samym tworzą mieszankę aktualnych tematów branżowych i związków z naszymi produktami.
- Aileen Ripper
Źródło: Herth+Buss