Marka Drivus powstała z myślą o szczególnych wyzwaniach, przed jakimi stają dzisiaj serwisy blacharsko-lakiernicze. Oferowane narzędzia i usługi pomagają zoptymalizować procesy, zidentyfikować i zredukować straty oraz podnieść kwalifikacje i efektywność pracowników.
Mamy długą i bogatą historię współpracy z serwisami blacharsko-lakierniczymi, dlatego doskonale rozumiemy, jakie wyzwania spotykają na swojej drodze zarówno niezależne, jak i autoryzowane serwisy. Blisko współpracujemy z producentami OEM i wiemy, że zapotrzebowanie na tego typu usługi jest bardzo duże. Dzięki pakietowi usług, programom i specjalistycznemu doradztwu, które zostały specjalnie opracowane dla serwisów blacharsko-lakierniczych, Drivus pomaga serwisom przygotować się na przyszłość – mówi Bart De Groof, Marketing and Strategy Director w Axalta Refnish na Europę, Bliski Wschód i Afrykę.
Narzędzia i usługi Drivus powstały z myślą o optymalizacji wszystkich procesów stanowiących codzienny element pracy serwisu blacharsko-lakierniczego. Wdrożenie nowych rozwiązań ma pozwalać pracować szybciej i mądrzej oraz przy lepszym wykorzystaniu zasobów. W rezultacie serwisy mogą poprawić wyniki finansowe i zdywersyfikować swoją ofertę. Koncepcja Drivus polega na promowaniu nieustannego rozwoju biznesu.
Drivus to marka patrząca przede wszystkim w przyszłość, dlatego też uważnie przyglądamy się istotnym trendom w branży napraw lakierniczych. Pomimo ogromnej presji, w tym sektorze jest wciąż mnóstwo możliwości rozwoju, które można zidentyfikować właśnie z pomocą Drivus – dodaje Bart De Groof.
Usługi Drivus zostały stworzone w oparciu o 150 lat doświadczenia firmy Axalta w branży napraw blacharsko-lakierniczych. Intuicyjne narzędzia, dedykowane usługi, programy i specjalistyczne doradztwo zostały opracowane na podstawie rozległej wiedzy na temat budowania rentownego biznesu. Koncentrując się na konkretnych wyzwaniach, przed jakimi stoją serwisy, Drivus pozwala zwiększać wydajność pracy i podnosić zyski.
Źródło: Axalta