Kontynuacja współpracy oznacza powrót konkurencji Dunlop Geomax Challenge, dedykowanej amatorskim zespołom klubowym, a także wsparcie dla wszystkich zespołów i zawodników partnerskich Dunlop. W 2022 roku na oponach Dunlop Geomax EN91 wystartuje m.in. drużyna A Team USA.
Wyścig Dunlop Geomax Challenge, który zadebiutował w edycji 2021 w północnych Włoszech, wspiera i promuje zawodników klubowych oraz amatorów w najbardziej wyczerpujących zawodach długodystansowych.
Kluczowym elementem zaangażowania Dunlopa w ISDE jest opona Geomax EN91, którą zaprojektowano tak, aby oferować zawodnikom wszechstronność w szerokim zakresie warunków jazdy. Jej mieszanka została stworzona specjalnie z myślą o zapewnieniu najwyższej przyczepności na nawierzchniach terenowych, natomiast wzór bieżnika zbudowany z sześciokątnych klocków wpływa na zwinne prowadzenie, zmniejszając tym samym zmęczenie motocyklisty. Dzięki temu ta innowacyjna opona jest obecnie najlepszym wyborem dla zawodników enduro na wszystkich poziomach zaawansowania.
Cieszymy się, że po udanym debiucie Dunlop Geomax Challenge w 2021 roku, powracamy w tym roku jako oficjalny sponsor FIM International Six Days of Enduro. Będziemy mogli wspierać zespoły na wszystkich poziomach, od profesjonalistów walczących o zwycięstwo w klasyfikacji generalnej po zawodników klubowych i amatorów ścigających się w ramach Dunlop Geomax Challenge. Piękno tych zawodów polega na tym, że zawodnicy klubowi ścigają się na tych samych oponach Dunlop Geomax EN91, co zespoły z najwyższej półki – powiedział Luca Davide Andreoni, Marketing Manager Dunlop Motorcycle w Europie.
W imieniu FIM chciałbym podziękować firmie Dunlop za nieustanne wsparcie i zaangażowanie w ISDE. Ich program doskonale oddaje ducha tych wspaniałych zawodów. Konkurencja Dunlop Geomax Challenge skierowana jest do zespołów klubowych, a Dunlop dostarcza również opony zespołowi amerykańskiemu, który po raz kolejny zapowiada się na jednego z głównych rywali w klasie Pucharu Świata FIM. Możliwość ścigania się amatorów u boku zawodowców to jedna z wyjątkowych cech ISDE – dodał Fabio Muner, dyrektor ds. marketingu FIM.
Źródło: Goodyear