Dunlop wzbogaca ofertę o nową oponę Geomax | MOTOFAKTOR

Dunlop wzbogaca ofertę o nową oponę Geomax

Dunlop rozszerzył swoją linię opon motocyklowych o model Geomax EN91 EX na tył. Jest on przystosowany do używania w motocyklach enduro.

 

Nową super miękką oponę Dunlop Geomax EN91 EX na tył opracowano, aby zapewniała bezprecedensowy poziom osiągów, oferując zwiększoną przyczepność, szczególnie na najtrudniejszych i najbardziej śliskich terenach, a także dobrą trakcję w szerokim spektrum nawierzchni. Została ona zaprojektowana do użytku w wyścigach, w których przepisy nie wymagają opon zgodnych z regulacjami FIM lub opon drogowych. Nowy produkt Dunlop jest przeznaczony zarówno dla profesjonalnych motocyklistów enduro ścigających się w najbardziej ekstremalnych zawodach, jak i weekendowych entuzjastów poszukujących lepszych osiągów podczas jazdy terenowej.

 

Opona Dunlop Geomax EN91 EX
Opona Dunlop Geomax EN91 EX, Fot. Dunlop

Opona Dunlop Geomax EN91 EX na tył jest dostępna w rozmiarze 140/80-18 i może być łączona z dowolną oponą Geomax na przód w rozmiarach 80/100-21 lub 90/90-21, w zależności od preferencji motocyklisty i warunków terenowych. Nowa opona plasuje się pomiędzy zorientowanym na piasek i błoto modelem Geomax MX14, a przygotowaną na średnio twardą nawierzchnię oponą Geomax MX53.

 

Geomax EN91 EX to wszechstronna mieszanka do trialu, bazująca na sprawdzonych rozwiązaniach ze zwycięskiej opony Geomax EN91. W jej bieżniku zastosowano wyższe klocki, co pomaga uzyskać przyczepność w luźnym terenie, a dzięki zmodyfikowanym właściwościom osnowy konstrukcja zwiększa absorpcję. Razem zapewnia to lepsze sprzężenie zwrotne i kontrolę nad motocyklem. W przeciwieństwie do standardowej opony EN91, osnowa charakteryzuje się większą sztywnością, ułatwiając lepszą penetrację powierzchni w celu zwiększenia przyczepności.

 

Wprowadzając na rynek model Geomax EN91 EX na tył, Dunlop wynosi technologię opon enduro na wyższy poziom. Opona ta została zaprojektowana specjalnie dla wysoko wykwalifikowanych zawodników enduro, którym oferuje niezrównaną przyczepność i trakcję na najtrudniejszych terenach. Dzięki temu mogą oni uzyskać najwyższy poziom osiągów w najbardziej wymagających rywalizacjach – wyjaśnił Luca Davide Andreoni, Motorcycle Marketing Manager Dunlop w Europie.

Fot. Dunlop

Aby uzyskać optymalne osiągi zaleca się stosowanie opon Geomax EN91 EX w połączeniu z wkładem piankowym Dunlop Enduro.

 

Źródło: Dunlop

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).