Tradycyjnie raz w roku TotalEnergies Marketing Polska zaprasza swoich dystrybutorów na spotkanie, które jest okazją do zacieśnienia współpracy i budowania pozytywnych relacji biznesowych. Podobnie jak w latach ubiegłych, tak i w tym roku zarówno część oficjalna, jak i integracyjna miały napięty program.
Konferencja była świetną okazją do przedstawienia długoterminowych planów działania TotalEnergies Marketing Polska oraz nowych projektów. Nie zabrakło także podsumowania wyników w oparciu o dane z bieżącego roku. Istotnym punktem było spotkanie z nowym Dyrektorem Generalnym TotalEnergies Marketing Polska – panem Jesperem Rosenkransem.
Podczas uroczystej kolacji przekazano nowe, sygnowane logo TotalEnergies, certyfikaty Autoryzowanych Dystrybutorów.
Główną atrakcją pierwszej, integracyjnej części spotkania było Podstawowe Szkolenie Torowe na Torze Modlin. Gości zachwycił nie tylko sam pomysł i formuła szkolenia, ale także nietuzinkowe pojazdy udostępnione do jazd.
Dodatkową atrakcją była obecność gości specjalnych. Ambasadorka marki ELF Gosia Rdest podczas konferencji opowiedziała o swojej karierze w motorsporcie i aktualnych startach w serii wyścigowej Alpine ELF Europa Cup, zaś Patryk Mikiciuk podzielił się swoimi motoryzacyjnymi przygodami i wrażeniami z jazdy podczas szkolenia na torze.
Zawsze miło jest spędzić czas z naszymi Klientami. To oni są w centrum wszystkiego co robimy, uważam, że właśnie teraz było to szczególnie ważne, ponieważ mieliśmy kilka lat ograniczonych kontaktów bezpośrednich z powodu pandemii. Wyczuwałem naprawdę świetną energię między naszymi zespołami i dystrybutorami, a także pomiędzy ludźmi podczas konferencji. Cieszymy się, że ponownie się spotykamy i wymieniamy wszystkimi wspólnymi biznesowymi doświadczeniami – powiedział Jesper Rosenkrans, Dyrektor Generalny TotalEnergies Marketing Polska.
Źródło: TotalEnergies