Od teraz co miesiąc publikowany będzie nowy odcinek przedstawiający problemy dotyczące napraw pojawiające się w praktyce warsztatowej, na które specjaliści z Infolinii ekspertów TecAlliance znaleźli rozwiązania. Problem oraz jego rozwiązanie będą opisywane na profilach w portalach LinkedIn i Facebook, a także w biuletynie TecAlliance Newsletter – ma to być pomoc ze strony profesjonalistów z branży motoryzacyjnej dla innych profesjonalistów z branży motoryzacyjnej. Pierwszy odcinek dotyczy samochodu Toyota Yaris z nierówno pracującym silnikiem, który ma wycieki paliwa.
W naszej Infolinii ekspertów chcemy zapewnić wgląd w pracę doświadczonych mechaników silnikowych. Rozwiązywanie każdego problemu samodzielnie zajmuje warsztatom dużo czasu. Połączenie naszej istniejącej bazy wiedzy z osobistą pomocą oferowaną przez nasz personel zapewnia doskonały poziom wartości dodanej dla naszych klientów. Wiele przypadków jest jednocześnie skomplikowanych i interesujących, często z zaskakującymi rozwiązaniami, dlatego chcemy podzielić się nimi z naszą społecznością.
Sales Manager RMI w firmie TecAlliance - Paul Francis
W pierwszym przypadku prezentowane jest rozwiązanie problemu dotyczącego samochodu Toyota Yaris P9 (z silnikiem benzynowym 1,0 i 1,3). Samochód trafił do warsztatu z powodu nierównej pracy silnika oraz wycieku paliwa. Kolejny odcinek z serii „What the Fix?!” dotyczy samochodu VW T5, w którym zapalona jest kontrolka sterowania silnika, a sam silnik nie pracuje płynnie. Następnie omówiono problem dotyczący samochodu Audi A4 z pogorszonymi parametrami silnika w dolnym zakresie obrotów.
Za pośrednictwem serwisu TecRMI firma TecAlliance oferuje warsztatom motoryzacyjnym, dystrybutorom, flotom oraz wypożyczalniom samochodów informacje dotyczące naprawy i przeglądów zgodne z wytycznymi producentów. Serwis TecRMI zawiera dane techniczne wszystkich popularnych producentów pojazdów dotyczące napraw, mechaniki, przeglądów i diagnostyki.
W ramach usług dodatkowych specjaliści w dziedzinie motoryzacji oferują porady i pomagają rozwiązywać problemy dotyczące samochodów osobowych i pojazdów dostawczych w Infolinii ekspertów. Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00 (czasu środkowoeuropejskiego) pracownicy warsztatów mogą korzystać z ich pomocy w rozwiązywaniu skomplikowanych problemów. Dzięki temu warsztaty mogą oszczędzić czas, uniknąć potencjalnych błędów oraz zaoferować swoim klientom wysoką jakość napraw.
Źródło: TecAlliance