Rynek napraw samochodów wciąż ma niewyczerpany potencjał. Niezmiennie ma w tym niemały udział import pojazdów używanych, wśród których dużą część stanowią modele francuskich marek. Przy ich serwisowaniu nie zawsze efektywnym wyborem są nowe fabrycznie części. W przypadku zawieszenia można postawić na wysokiej jakości regenerowane belki tylnej osi.
Z wiekiem i przebiegiem pojazd traci na swojej wartości, co czasami prowadzi do zaniechania jego naprawy. Mogą to być drobne usterki, ale i takie, które wpływają na bezpieczeństwo użytkownika i pozostałych uczestników ruchu drogowego. Dlatego przy kalkulacji kosztów warto sięgnąć po regenerowane części. Odświeżenie i wymiana w nich zużytych elementów przywraca pełną sprawność techniczną, ale koniecznym do tego warunkiem jest zachowanie określonych norm i jakości wykonania. Dla nas takim gwarantem jest firma Antałex, dlatego cieszymy się z nawiązania współpracy.
Dyrektor Operacyjny w ELIT Polska - Dawid CieślaZPHU Antałex ma 15-letnie doświadczenie w regeneracji belek tylnej osi do Citroenów, Peugeotów i Renault. Przez ten czas odnowiono ich blisko 400 tysięcy sztuk. Wykorzystywane są przy tym części pochodzące od renomowanych dostawców jak SNR, Koyo, Hutchinson czy Kleber. Na każdą zregenerowaną belkę udzielana jest dwuletnia gwarancja.
Cennik części zbudowany jest na dwóch rozwiązaniach. Można kupić zregenerowaną belkę lub skorzystać z możliwości oddania zużytej, uzyskując przy tym atrakcyjny rabat. W stałej ofercie znajdują się części przeznaczone do Citroena AX, Berlingo (w tym 4×4), Saxo, Xsara Picasso i ZX, Peugeot 106, 205, 206, 306, 405 i Partner (także 4×4) oraz Renault Kangoo, Laguna, Megane i Scenic. Istnieje również możliwość zlecenia regeneracji, nawet nietypowej, belki.
Źródło: ELIT Polska