Tomasz Nastaj od lat związany jest z branżą motoryzacyjną, a swoją ścieżkę zawodową w Grupie Michelin rozpoczął w 2015 roku. Dotychczas pełnił funkcję Dyrektora Sprzedaży w firmie Michelin Polska Sp. z o.o. Był odpowiedzialny za linię produktową opon do samochodów osobowych i dostawczych, gdzie z sukcesem zarządzał zmianami dystrybucyjnymi firmy oraz innowacyjnymi projektami w kierunku digitalizacji środowiska pracy. Jest ekspertem od handlu w kanale hurtowym oraz eCommerce. Specjalizuje się w optymalizacji jednostek handlowych. Posiada doświadczenie w kierowaniu zespołem na szczeblu międzynarodowym i wielokulturowym.
W ciągu swojej ponad 20-letniej kariery pełnił różne funkcje kierownicze wyższego szczebla, m.in. Szefa Rozwoju Sieci Dealerskiej marki Nissan w Czechach i na Słowacji z siedzibą w Pradze oraz Regionalnego Kierownika Retail Marketingu Europy Centralno-Wschodniej w Budapeszcie. Pierwsze kroki w branży motoryzacyjnej stawiał w roli reportera i korespondenta dla specjalistycznych magazynów i portali motoryzacyjnych. Współpracował z mediami, m.in. radiem i telewizją publiczną.
To dla mnie zaszczyt móc kierować organizacją Euromaster w kolejnych latach, w których coraz większą rolę będzie odgrywać digitalizacja i upraszczanie procesów handlowych w ścieżce zakupowej, prowadząc tym samym do zwiększenia satysfakcji pracy zespołu i naszych kontrahentów. Rynek motoryzacyjny zmienia się w bardzo dynamicznym tempie. Będzie mi zależało na utrzymaniu tego tempa, pozyskiwaniu nowych partnerów do współpracy oraz na wzmocnieniu obecności marki Euromaster na powierzonych mi rynkach.
- Tomasz Nastaj
Nowy Prezes Zarządu będzie kierował strukturami Euromaster na Litwie, w Polsce i Czechach. Wyniki regionu będzie raportował bezpośrednio do Globalnego Szefa Franczyzy we Francji.
Tomasz Nastaj ukończył Wydział Ochrony Środowiska na UMCS w Lublinie. Posiada dyplom Uniwersytetu Uppsala w Szwecji. Jest fanem narciarstwa i windsurfingu. W przeszłości odnosił sportowe sukcesy na arenie ogólnopolskiej. Wolny czas spędza aktywnie ze swoją rodziną, najchętniej w Czechach, stąd m.in. jego biegła znajomość tego języka oraz zamiłowanie do geografii, literatury i historii tego narodu.
Sieć Euromaster jest częścią Grupy Michelin, ale poza strategicznym dostawcą – firmą Michelin – współpracuje z innymi producentami opon oraz producentami i dystrybutorami części samochodowych, akcesoriów, a także materiałów i płynów eksploatacyjnych do aut. Sieć zrzeszonych serwisów specjalizuje się w zakresie serwisowania opon oraz lekkiej mechanice. Swoje usługi świadczy dla klientów indywidualnych, flot aut osobowych i pojazdów ciężarowych oraz dla firm transportowych w kraju i za granicą.
Źródło: Michelin