Eurorepar, którego pomysłodawcą był Citroën, miał oferować właścicielom pojazdów 3-letnich i starszych ekonomiczną alternatywę dla części oryginalnych, a także zapoczątkować pierwszą wielomarkową ofensywę obejmującą zdecydowaną większość marek pojazdów na rynku. Dziś Eurorepar oferuje wszystkim warsztatom jeden z najszerszych asortymentów wielomarkowych na rynku, obejmujący ponad 15 000 pozycji katalogowych produktów motoryzacyjnych (części zamienne, akcesoria, opony, oleje, materiały eksploatacyjne itd.).
Oferta Eurorepar obejmuje takie grupy produktowe jak:
Wśród nowości, które w ostatnim czasie wzbogaciły ofertę Eurorepar znalazły się m.in.:
Więcej szczegółów przedstawia ulotka dostępna TUTAJ.
Produkty Eurorepar są dostarczane za pośrednictwem marki Distrigo z Centralnego
Magazynu Części Zamiennych Grupy Stellantis zlokalizowanego w Polsce.
Dostawy realizowane są jeden lub dwa razy dziennie w zależności od lokalizacji warsztatu.
Asortyment sprzedawany jest obecnie w ponad 100 krajach na różnych kontynentach (np. w Chinach, Turcji, Ameryce Łacińskiej itd.) i zapewnia coraz większe pokrycie zapotrzebowania parków samochodowych.
Asortyment Eurorepar, pierwotnie opracowany z myślą o najważniejszych częściach zamiennych (takich jak elementy układów hamulcowych, zawieszenia, rozrządu itd.), znacznie zmodernizowany w 2015 r., z biegiem lat powiększał się i stał się referencyjną marką własną. Dziś obejmuje produkty technicznie bardziej złożone (takie jak łożyska kół, 3-częściowe zestawy sprzęgieł, linki hamulcowe, podnośniki szyb itd.), a także ekskluzywną gamę opon Eurorepar Reliance — tłumaczy Jean-Michel Booh-Begue, IAM Product Development Stellantis.
Od momentu wejścia na rynek walory Eurorepar pozostały niezmienne i sprawiły, że proponowany asortyment odniósł sukces wśród profesjonalistów zajmujących się naprawą i serwisowaniem samochodów: to produkty wysokiej jakości, certyfikowane przez zespoły Stellantis ds. oryginalnego wyposażenia, zapewniające wysoką wydajność, oferowane w korzystnych cenach.
Obecna w ponad 100 krajach marka Eurorepar świętuje swoje 20-lecie akcjami marketingowymi prowadzonymi na poszczególnych rynkach. Działania te będą skierowane zarówno do warsztatów, jak i do kierowców. Celebrowanie tej rocznicy, to okazja do wzmocnienia i rozszerzenia współpracy z niezależnymi warsztatami oraz z autoryzowanymi serwisami wszystkich marek Grupy – komentuje Katell Plunet, odpowiedzialna za działania marketingowe i rozwojowe IAM Stellantis w Europie.
Opracowaliśmy zestaw narzędzi na potrzeby szeregu zdecydowanych działań marketingowych związanych z tematem naszego 20-lecia. Działania te można łatwo zintegrować z lokalnym planem promocyjnym każdego kraju i są one skierowane zarówno do warsztatów, jak i kierowców. Nasze zespoły sprzedażowe są bardzo zmotywowane do świętowania tej rocznicy, gdyż stanowi ona okazję do wzmocnienia i rozszerzenia współpracy z niezależnymi warsztatami oraz z autoryzowanymi serwisami wszystkich marek Grupy — mówi Katell Plunet, odpowiedzialna za działania marketingowe i rozwojowe IAM Stellantis w Europie.
Artykuł sponsorowany przez Eurorepar