FANS to skrót od ‘Future Article Notification System’, czyli ‘System Zgłaszania Nowych/Przyszłych Artykułów’. Rozwiązanie ma pozwolić użytkownikom wyszukiwarki Partsfinder uczestniczyć w ciągłym rozwoju asortymentu produktów.
Zespół odpowiadający za Partsfinder udostępnił kilka miejsc, z których informacja może zostać przesłana bezpośrednio do bilstein group. Zapewniać ma to maksymalnie uproszczone przesyłanie informacji zwrotnych.
Pierwsze miejsce, w którym użytkownicy zobaczą funkcję FANS to strona główna wyszukiwarki. Po kliknięciu na link FANS użytkownik zostaje przeniesiony do formularza kontaktowego, w którego pola można wpisać szczegóły, a następnie wysłać bezpośrednio do bilstein group. Podobny formularz kontaktowy jest dostępny również w przypadku, gdy w wyszukiwarka nie znalazła żadnych wyników. Ponadto ikona FANS została umieszczona w menu wyszukiwarki Partsfinder.
Wszystkie informacje przesłane i zebrane przez funkcję FANS będą poddawane analizie przez Menadżerów Produktu bilstein group. Jeżeli zostanie złożona wystarczająca ilość zapytań o konkretną część zamienną lub zostanie odkryty interesujący produkt niszowy, rozpocznie się proces rozwoju nowej referencji.
Po wprowadzeniu nowej pozycji do asortymentu wszyscy użytkownicy, którzy wcześniej przesłali zapytanie przez funkcję FANS, mają zostać odpowiednio poinformowani. Dzięki temu użytkownicy będą mogli aktywnie uczestniczyć w procesie rozwoju asortymentu bilstein group.
Źródło: bilstein group