Finał trzeciej edycji ekowyzwania Continental | MOTOFAKTOR

Finał trzeciej edycji ekowyzwania Continental

Osoby uczestniczące w trzeciej edycji zorganizowanego przez Continental ekowyzwania, spalając łącznie blisko 23 miliony kalorii, przyczyniły się także do redukcji poziomu zanieczyszczenia Morza Bałtyckiego.

  • Ponad 1000 aktywnych użytkowników pokonało ponad 600 tysięcy kilometrów, spalając przy tym blisko 23 miliony kalorii.
  • Zakończyło się trzecie ekowyzwanie Continental.
  • Uzbierane pieniądze pozwolą na instalację kolejnego kosza morskiego na Bałtyku.
  • Więcej informacji w polskiej (i nie tylko) branży aftermarketowej i motoryzacyjnej znajdziesz na stronie głównej Motofaktora.
  • Chcesz być na bieżąco z najważniejszymi wiadomościami z branży – zapisz się na nasz newsletter.

1152 osoby podczas ostatnich dwóch miesięcy wykonywały szereg aktywności, pokonując na nogach oraz na kołach ponad 600 tysięcy kilometrów. Wszystko po to, aby za pomocą wysiłku fizycznego wesprzeć szczytny środowiskowy cel. Osoby uczestniczące w trzeciej edycji zorganizowanego przez Continental ekowyzwania, spalając łącznie blisko 23 miliony kalorii, oprócz poprawy swojej kondycji, przyczyniły się także do redukcji poziomu zanieczyszczenia Morza Bałtyckiego. Dzięki zebranym funduszom, Fundacja MARE zamontuje już trzeci kosz morski na Bałtyku. Wystarczyło jedynie zainstalować aplikację Activy i dołączyć do otwartego wyzwania Continental. Akcja trwała od 24 czerwca do 25 sierpnia tego roku. Najdłuższy dystans pokonany przez jednego uczestnika pieszo wyniósł 747,5 km, a najdłuższa trasa rowerowa ponad 1000 km.

Ekowyzwania na dobre wpisały się już w tradycję firmy Continental, której pracownicy co roku aktywnie angażują się w sportowe aktywności i wspólnie mobilizują do osiągnięcia szczytnego celu. Rywalizują oni zarówno indywidualnie, jak i w działowych zespołach.

Wspaniale, że znów mogliśmy wspomóc przyrodę, a jednocześnie dobrze się bawić. Kolejny raz udało mi się wygrać w klasyfikacji indywidualnej oraz drużynowej. Jest to z roku na rok trudniejsze, z uwagi na coraz wyższy poziom sportowy. Najważniejsza w osiągnięciu sukcesu była regularność, dyscyplina i cierpliwe dążenie do celu. Szczególnie cieszy wygrana drużynowa, gdzie było czuć mocną wzajemną motywację oraz ducha zespołu Truck” – mówi Artur Kołodziejek, zwycięzca klasyfikacji indywidualnej wśród pracowników Continental.

Bardzo cieszę się, że kolejny raz mogłam uczestniczyć w akcji wspierającej szczytny cel. To właśnie ta inicjatywa motywowała do porannego wstawania, pokonywania kilometrów i rywalizacji. Na początku chciałam znaleźć się w pierwszej dziesiątce, ale gdy udało się przeskakiwać coraz to wyżej w rankingu, jeszcze bardziej motywowało mnie to do chodzenia i zbierania punktów dla czystego Bałtyku. Polecam każdemu wzięcie udziału w tej akcji, ponieważ niesamowicie jednoczy ludzi” – dodaje Magdalena Cisternino, zwyciężczyni klasyfikacji indywidualnej wśród pracowników Continental.

Niebawem odbędzie się finał akcji, podczas którego przedstawiciele Fundacji MARE, dzięki finansom zgromadzonym przez uczestników wyzwania, zamontują trzeci specjalistyczny kosz morski PortBin, który pozwala na wyławianie z wody nawet 1400 kg plastikowych odpadów rocznie. Pierwszy kosz morski sfinansowany przez Continental zainstalowany został w Gdańsku dwa lata temu, a drugi w zeszłym roku w Jastarni.

Po raz kolejny udało nam się zaangażować ludzi na rzecz środowiska. Niezwykle motywujące jest to, że z każdą edycją naszego #ekowyzwania zapał uczestników oraz uczestniczek nie maleje i co roku pokonujemy razem ogromne dystanse. Udaliśmy się prawie na Księżyc i z powrotem. A na podsumowanie akcji, w październiku w porcie morskim Tolkmicko nad Zalewem Wiślanym, będziemy razem z Fundacją MARE instalować już trzeci kosz morski w Bałtyku” – mówi Ewa Ostapczuk, PR Manager w Continental Opony Polska.

Kolejna edycja ekologicznego wyzwania Continental podkreśla zrównoważone ambicje firmy, która najpóźniej w 2050 roku zamierza osiągnąć 100% neutralności klimatycznej. Firma wprowadziła do produkcji jedną z najbardziej zrównoważonych wytwarzanych seryjnie opon na rynku. Opona Ultra Contact NXT wykonana jest do 65% z materiałów odnawialnych oraz pochodzących z recyklingu. Ogumienie wytwarzane jest w innowacyjnym zakładzie w Lousado w Portugalii, gdzie testowana jest produkcja neutralna pod względem emisji CO2.

Źródło: Continental

belka Wiadomości Google

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).