„Kierując się Państwa spokojem informujemy, że pomimo aktualnej sytuacji w kraju robimy wszystko, aby zabezpieczyć Wasze biznesy. Zamówienia i wysyłka towarów, transport – wszystko działa zgodnie z planem” – informuje Moto-Profil w komunikacie zamieszczonym na swojej stronie internetowej.
Firma zapewnia, że podejmuje wszelkie kroki, aby zadbać o bezpieczeństwo klientów oraz pracowników:
• przedstawiciele handlowi, w tym managerowie regionów oraz inżynierowie sprzedaży, obsługują klientów zdalnie,
• cały dział IT nieustannie czuwa nad poprawnym działaniem katalogu online,
• eksperci Moto-Profil ds. sprzedaży oraz logistyki na bieżąco monitorują rozwój wydarzeń,
• kurierzy stosują się do najaktualniejszych wytycznych sanitarnych.
„Możecie być Państwo pewni, że w tym trudnym dla nas wszystkich czasie macie partnera biznesowego, na którym możecie polegać. Cały czas dostosowujemy nasze działania do zmieniającego się rynku. Pracownicy Moto-Profil dostępni są pod telefonem, mailem oraz aktywnie używają aplikacji Microsoft Teams” – czytamy w komunikacie.
Źródło: Moto-Profil