W niektórych pojazdach, zwłaszcza w Renault i samochodach koncernu PSA, na tylnej osi stosowane są tarcze hamulcowe ze zintegrowanymi (dwurzędowymi) łożyskami. Takie rozwiązanie wprowadzone przez producenta, zapewnia redukcję wagi, jako że tarcza staje się piastą koła. Tarcza-piasta jest wyposażona w koło foniczne lub w enkoder magnetyczny ASB, produkcji SNR. Zaletą zestawu jest ułatwiony montaż i demontaż.
NTN-SNR oferuje program 33 referencji zestawów tarcz hamulcowych ze zintegrowanym łożyskiem, pokrywających zapotrzebowanie 100% parku pojazdów. Należy pamiętać, że piasta tarczy hamulcowej jest istotnym elementem decydującym o bezpieczeństwie, dlatego należy wymieniać tarcze hamulcowe parami wraz z nowym kompletem klocków hamulcowych.
Producent zaprasza do zapoznania się z filmem instruktażowym:
Źródło: NTN-SNR