Trasa będzie przebiegać przez cały Stary Kontynent, zgodnie z kalendarzem Mistrzostw Europy Goodyear w Wyścigach Pojazdów Ciężarowych FIA (ETRC), a także przez wiele kluczowych miast oraz imprez branżowych i będzie trwała przez cały rok.
W ramach tej inicjatywy marka przedstawi operatorom pojazdów użytkowych korzyści płynące z połączenia procesów, rozwiązań i usług, ze szczególnym uwzględnieniem znaczenia maksymalnego wykorzystania każdego szczegółu, który składa się na bardziej zrównoważoną, wydajną i konkurencyjną flotę.
Całoroczna trasa i kampania Drive Results rozpoczęła się 22 kwietnia we Francji, a następnie odwiedzi Wielką Brytanię i Włochy, gdzie w maju w Misano odbędzie się pierwsza runda Mistrzostw Europy Goodyear w Wyścigach Pojazdów Ciężarowych FIA.
Propozycja Goodyear Total Mobility to kompleksowe rozwiązanie, którego celem jest wspieranie flot w obniżaniu emisji dwutlenku węgla, zwiększaniu konkurencyjności i optymalizacji wydajności codziennej pracy. Inteligentne narzędzia, takie jak automatyczne monitorowanie ciśnienia w oponach i głębokości bieżnika za pomocą czytnika najazdowego Goodyear CheckPoint, skutecznie mierzą kluczowe parametry stanu opon, dzięki czemu kierowcy i operatorzy mogą mieć pewność, że każdy przejazd jest bardziej efektywny i zrównoważony. Kompleksowa oferta Goodyear Total Mobility obejmuje wszystkie elementy, od zaawansowanych opon i innowacyjnych rozwiązań po kompleksowe wsparcie, konserwację i opiekę posprzedażną, zapewniane przez ogólnoeuropejską sieć serwisową Goodyear.
Uczestnicy prezentacji Drive Results mogą spodziewać się informacji dostosowanych do specyfiki ich działalności. W mobilnym salonie wystawowym będzie można obejrzeć najnowszą generację wszechstronnych i paliwooszczędnych opon Goodyear, wzbogaconą o element rozszerzonej rzeczywistości, który jeszcze bardziej przybliży gościom zastosowane w nich rozwiązania techniczne. Odwiedzający będą mogli zapoznać się z kluczowymi cechami produktów, takimi jak optymalizacja oporów toczenia w celu zwiększenia efektywności kosztowej i minimalizacji śladu węglowego pojazdu. Przykładowo, zastosowanie zupełnie nowej gamy opon FUELMAX ENDURANCE pozwala zmniejszyć emisję CO2 o dwa procent, czyli o 100 ton CO2 i 40 000 litrów paliwa rocznie*.
Bardzo się cieszymy, że w tym roku będziemy mogli zaprezentować w całej Europie zaawansowane korzyści oferty Goodyear Total Mobility. W ubiegłym roku ogłosiliśmy naszą strategiczną współpracę z firmą ZF, dzięki której możemy jeszcze lepiej wykorzystać naszą wiedzę z zakresu analizy danych. Dla firm transportowych bezpośredni dostęp do kluczowych danych dotyczących różnych środków trwałych, takich jak opony, ciężarówki czy naczepy, jest ważnym krokiem w kierunku ułatwienia transformacji cyfrowej. Dzisiejsze floty wymagają prewencyjnych i normatywnych informacji wraz z kompleksowymi rozwiązaniami do zarządzania flotą, wspierającymi je w podejmowaniu właściwych działań w ciągu zaledwie kilku sekund – powiedział Piotr Czyżyk, dyrektor zarządzający Goodyear ds. rozwiązań proaktywnych i floty w Europie.
Goodyear nieustannie poszukuje sposobów zwiększania efektywności flot. W warunkach szybko rosnących kosztów nasze zaawansowane rozwiązania mogą pomóc partnerom oszczędzać pieniądze i zwiększać efektywność ich działalności, przy jednoczesnym zachowaniu przewagi konkurencyjnej. Zdajemy sobie sprawę, że każda flota musi sprostać innym wyzwaniom, dlatego ważne jest, aby dostosować rozwiązania do potrzeb i zaprezentować potencjalne oszczędności, a także inne wartości dodane, takie jak czas sprawności i proaktywna konserwacja, oferowane przez nasz kompleksowy system. Goodyear zapewnia to wszystko dzięki rozwiązaniu Total Mobility – Maciej Szymański, dyrektor Goodyear ds. marketingu w pionie opon użytkowych w Europie.
* Na podstawie obliczeń VECTO, różnica pomiędzy etykietą C-EU Tyre a etykietą B-EU Tyre w zakresie efektywności paliwowej. Wymiana opony z oznaczeniem C na paliwooszczędną oponę z oznaczeniem B oznacza redukcję emisji CO2 o 2%. Przekłada się to na oszczędność około 1 tony emisji CO2 i 400 l paliwa na pojazd ciężarowy rocznie.
Źródło: Goodyear