Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 najlepsza w teście „Auto Bild” | MOTOFAKTOR

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 najlepsza w teście "Auto Bild"

Redakcja magazynu "Auto Bild" przyznała oponie Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 najwyższe wyróżnienie oraz tytuł Eco-Master w najnowszym teście opon letnich [1].

 

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 zwycięzcą testu i zdobywcą tytułu Eco-Master w prestiżowym rankingu opon letnich magazynu "Auto Bild" W drodze na szczyt opona Goodyeara pokonała 49 innych konkurencyjnych produktów i była jedyną, która otrzymała wyłącznie pozytywne opinie. Eagle F1 Asymmetric 6 szczególnie dobrze wypadła w kategorii zużycia bieżnika – badacze stwierdzili, że zachowuje ona swoje właściwości przez cały okres eksploatacji i przewyższa konkurencyjne marki pod względem ogólnego przebiegu.

 

Badaniu poddano 50 różnych modeli opon w rozmiarze 225/45R18, które zamontowano w BMW serii 3. W teście oceniano zachowanie opon na suchych i mokrych nawierzchniach, ze szczególnym uwzględnieniem trwałości. Testerzy przeprowadzili zaawansowany test ścieralności w  laboratorium, aby zbadać zachowanie opon w czasie.

 

Opona Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 zajęła pierwsze miejsce lub była w ścisłej czołówce w 10 z 12 pomiarów testowych, co dało jej zwycięstwo w ogólnym zestawieniu. Testerzy „Auto Bild” zauważyli, że opona ma pierwszorzędną rzeźbę bieżnika, która zapewnia wzorcowe osiągi na mokrych i suchych nawierzchniach oraz znakomite przebiegi [2]. Eagle F1 Asymmetric 6 szczególnie dobrze wypadła w kategorii zużycia bieżnika – eksperci stwierdzili, że zachowuje ona swoje właściwości przez cały okres eksploatacji i przewyższa konkurencyjne marki pod względem ogólnego przebiegu.

 

To kolejne zwycięstwo Eagle F1 Asymmetric 6 w testach opon letnich, które potwierdza, że stworzyliśmy niezwykle zrównoważoną oponę. Ponieważ kierowcy coraz bardziej zwracają uwagę na efektywność i zasięg, tytuł Eco-Master, przyznawany oponie najbardziej ekonomicznej w użytkowaniu, jest dziś cenniejszy niż kiedykolwiek. Goodyear kontynuuje prace nad rozwojem opon. Jesteśmy dumni, że możemy polecić nasz produkt UHP także właścicielom pojazdów elektrycznych – powiedziała Sonia Leneveu, dyrektorka marketingu Goodyear ds. opon osobowych w Europie.

Opona letnia Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6, Fot. Goodyear

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 gotowa na wszystko

Wprowadzona na rynek w ubiegłym roku opona Eagle F1 Asymmetric 6 to krok naprzód w zakresie osiągów, bezpieczeństwa i wydajności w porównaniu z poprzednim modelem. Technologia Dry Contact Plus pozwala zwiększyć powierzchnię styku z podłożem, gdy pojazd doświadcza ekstremalnych przeciążeń, co zapewnia spójne i przewidywalne osiągi. Z kolei technologia Wet Braking Pro, wykorzystująca innowacyjną żywicę, zapewnia kierowcom zwiększoną przyczepność na mokrych drogach. W oponie tej zastosowano również technologie opracowane na potrzeby wyczynowej jazdy. Dzięki temu Eagle F1 Asymmetric 6 nadaje się równie dobrze do wyczynowych samochodów z silnikiem spalinowym, jak i większych SUV-ów oraz aut elektrycznych.

 

Opona Eagle F1 Asymmetric 6 posiada szereg cech, które czynią ją pierwszą oponą UHP w pełni przystosowaną do potrzeb pojazdów elektrycznych. Bardziej aerodynamiczna ściana boczna zmniejsza opory powietrza i zwiększa przebieg. Z kolei zróżnicowany wzór lameli tłumi hałas drogowy. Opona posiada również wyższy indeks nośności, dzięki czemu nadaje się do montażu w cięższych pojazdach elektrycznych.

 

[1] Auto Bild: 50 testowanych opon letnich, rozmiar 225/45R18. Samochód testowy: BMW serii 3. Wydanie 3/2023.
[2] Tłumaczone z oryginalnego tekstu niemieckiego.

 

Źródło: Goodyear

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).