Ponad 1/3 z puli nowych artykułów ma być wyposażona w technologie Goodyear SoundComfort i SealTech.
Goodyear SoundComfort zapewnia cichszą jazdę, natomiast Goodyear SealTech to technologia, która automatycznie uszczelnia przebicia bieżnika opony o średnicy do 5 mm.
Wszystkie nowe pozycje w ofercie zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić kierowcom optymalny wybór opon, niezależnie od rodzaju napędu ich pojazdu.
W 2023 roku Goodyear został nagrodzony przez prestiżowy niemiecki magazyn „Auto Bild” tytułem „Najlepszego producenta roku opon letnich” [1], m.in. ze względu na mocne osiągi opony Eagle F1 Asymmetric 6. Testerzy magazynu chwalili ten model za „wzór bieżnika klasy premium z doskonałymi osiągami na suchych i mokrych nawierzchniach, oraz znakomite przebiegi” [2].
Europejski rynek motoryzacyjny wyraźnie zmierza w kierunku pojazdów typu SUV, a tendencja ta jest dodatkowo wzmacniana przez rosnące zainteresowanie pojazdami elektrycznymi i hybrydowymi. Według prognoz Goodyear, w latach 2022-2027 rynek SUV-ów odnotuje średnioroczny wzrost na poziomie 5,5% [3]. Już w drugiej połowie 2022 roku SUV-y stanowiły ponad połowę całkowitej sprzedaży nowych pojazdów na terenie Europy.
„W obliczu rosnącej złożoności rynku oraz większego popytu na wyposażenie do SUV-ów, Goodyear wprowadza nowe pozycje swoich wielokrotnie nagradzanych opon Eagle F1 Asymmetric 6, oferując najszerszą gamę w historii marki” – powiedziała Sonia Leneveu, dyrektor Goodyear ds. marketingu opon osobowych w Europie.
Nowe pozycje w ofercie mają być sukcesywnie wprowadzane na rynek.
[1] Auto Bild wydanie 14/23.
[2] Auto Bild wydanie 10/23: Przetestowano 50 opon letnich w rozmiarze 225/45R18. Samochód testowy: BMW serii 3, zwycięzca testu: Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6.
[3] Prognoza wg. modelowanych danych Goodyear, maj 2023.
Źródło: Goodyear
Chcesz być na bieżąco z naszymi informacjami?