Zarówno FleetHub, jak i TechHub łączą wiele punktów danych z różnych systemów i prezentują dostępne informacje o stanie opon w jednym miejscu. Dzięki tym udoskonaleniom operatorzy flot i dostawcy usług otrzymują dane, których potrzebują, aby podejmować świadome decyzje dotyczące zarządzania oponami i ogólnych potrzeb konserwacyjnych parku samochodowego.
TechHub to zintegrowane rozwiązanie i aplikacja instalacyjna dla systemów Goodyear TPMS i DrivePoint, zapewniająca usługodawcom wiele korzyści. Nowa aplikacja pomaga technikom w instalacji inteligentnego systemu monitorowania opon, wprowadzając wysokiej jakości standardy ułatwiające prawidłowe działanie systemu. Ogólna wymiana danych między klientami flotowymi a serwisem Goodyeara jest dodatkowo usprawniona dzięki narzędziom łączności dla flot.
Po zainstalowaniu czujników ciśnienia w oponach tradycyjna metoda konfiguracji pojazdów bywa czasochłonna, ponieważ wszystkie dane trzeba wprowadzać ręcznie. Wymaga to dużo planowania, aby ograniczyć do minimum czas przestoju, zwłaszcza jeśli flota składa się z dużej liczby pojazdów. TechHub oferuje rozwiązanie, które ułatwia proces instalacji. Zaawansowany protokół instalacyjny umożliwia dokładne pozycjonowanie kół, eliminując potencjalne ryzyko błędnych wpisów ręcznych, a także pozwala na ustawienie wartości odniesienia dla precyzyjnych obliczeń algorytmów i ostrzegania podczas pracy systemu.
Od wielu lat platforma internetowa i aplikacja mobilna Goodyear Fleet Manager jest zaufanym narzędziem wspierającym codzienne, efektywne działania. W środowisku charakteryzującym się coraz większą złożonością, a także presją czasu i kosztów, potrzeba przyspieszenia transformacji cyfrowej jeszcze nigdy nie była tak silna.
Obecnie operatorzy flot mają dostęp do wielu danych z czujników dotyczących pojazdu, opon, ładunku i innych krytycznych elementów. W praktyce te zbiory danych pozostają często odizolowane lub rozproszone, ponieważ są specyficzne dla dostawców lub systemów. Aby zachować konkurencyjność i jeszcze bardziej zwiększyć wydajność, branża domaga się bardziej zintegrowanych i połączonych rozwiązań.
Goodyear unowocześnia swoją dobrze znaną platformę i aplikację do zarządzania flotą, odpowiadając na zmieniające się potrzeby w zakresie „big data”, które dziś i w przyszłości będą artykułowane przez czołowe firmy transportowe z całej Europy. Dzięki połączeniu jednego z najbardziej zaawansowanych rozwiązań do monitorowania opon na rynku, zaktualizowana wersja łączy wszystkie dostępne dane o stanie opon w jednym, przyjaznym dla użytkownika przeglądzie stacjonarnym i mobilnym. W ramach zaawansowanego FleetHub klienci mogą łatwo uzyskać dostęp do informacji z systemów Goodyear TPMS, Goodyear Checkpoint (czytnik najazdowy) i Goodyear DrivePoint. Dzięki temu menedżerowie dysponują pełną pulą danych, co pozwala im podejmować najbardziej świadome decyzje.
Ponadto FleetHub oferuje użytkownikom CheckPoint nowoczesny interfejs w profilu online, w tym zaawansowane aplikacje mobilne dostępne dla operatorów. Integracja danych przekłada się na lepsze doświadczenia klientów i scentralizowaną pomoc techniczną. Platforma jest przyszłościowa, a użytkownicy mogą korzystać z regularnych aktualizacji oprogramowania oraz z ogólnego rozwoju oferty Goodyear Total Mobility.
W sytuacji, gdy inteligencja danych staje się coraz ważniejszym elementem działalności biznesowej, posiadanie jednego węzła i zintegrowanego przeglądu informacji jeszcze bardziej przyspieszy wydajność floty i stworzy bezpośrednią wartość dodaną dla menedżerów korzystających z tej usługi. Jako zaufany partner w dziedzinie mobilności, Goodyear jest w czołówce firm opracowujących zintegrowane systemy, które upraszczają doświadczenia użytkowników i ułatwiają naszym klientom proces transformacji cyfrowej – powiedział Piotr Czyżyk, Dyrektor Zarządzający Goodyear ds. projektów Proactive Solutions i Flot Europie.
W terenie to rozwiązanie przyczynia się do wydłużenia czasu sprawności, optymalizacji proaktywnego planowania konserwacji, wydłużenia żywotności opon i zwiększenia przebiegu. W obecnych warunkach kluczowe znaczenie dla firm transportowych ma utrzymanie przewagi nad konkurencją. Szybkie i oparte na danych decyzje przyczyniają się do zwiększenia wydajności operacyjnej i podniesienia poziomu konkurencyjności. Ostatecznie połączenie tych dwóch punktów pozwolić ma na usprawnienie i zrównoważenie transportu.
Źródło: Goodyear