Goodyear top producentem opon letnich 2022 roku wg magazynu "Auto Bild" | MOTOFAKTOR

Goodyear top producentem opon letnich 2022 roku wg magazynu "Auto Bild"

"Auto Bild" przyznał Goodyearowi prestiżową nagrodę za zrównoważony rozwój ukierunkowany na przyszłość.

Niemieckie czasopismo „Auto Bild” przyznało Goodyearowi prestiżowy tytuł producenta opon letnich roku stwierdzając, że najlepsze opony letnie ma Goodyear w uznaniu dla wielokrotnie nagradzanych produktów z całej gamy Goodyeara, które oferują „dynamiczne osiągi” w sposób zrównoważony [1].

 

Ta najnowsza nagroda, ogłoszona w wydaniu „Auto Bild” [2] z 13 kwietnia 2022 r., jest następstwem kilku ostatnich zwycięstw Goodyeara w testach w tej samej grupie czasopism, w tym za opony Eagle F1 Asymmetric 6 [3], EfficientGrip 2 SUV [4] i EfficientGrip Performance 2 [5].

 

W nagłówku recenzji stwierdzono, że najlepsze opony letnie pochodzą od Goodyeara oraz wyjaśniono, że nowe modele opon Goodyear przekonują zarówno dynamiką, najlepszymi osiągami, jak i przyszłościowym zrównoważonym rozwojem.

 

Co więcej, najnowszy sukces kontynuuje dobrą passę Goodyeara w recenzjach „Auto Bild” – w latach 2020 i 2021 marka otrzymała od tego magazynu tytuł producenta opon całorocznych roku, ze szczególnym uwzględnieniem opon Vector 4Seasons Gen-3 [6].

 

Najnowszą pozycją w asortymencie opon letnich Goodyear jest Eagle F1 Asymmetric 6, opona klasy UHP (Ultra High Performance) zaprojektowana jako gotowa na każdą sytuację, łącząca osiągi na suchej i mokrej nawierzchni, efektywność i gotowość do współpracy z pojazdami elektrycznymi oraz mobilnością przyszłości.

 

Jesteśmy niezmiernie dumni z tytułu producenta opon letnich roku nadanego nam przez redakcję magazynu „Auto Bild”. Nagroda ta jest wyrazem uznania dla wysiłku inżynierów i postępu technologicznego, jaki włożono w stworzenie gamy opon letnich, które pokrywają różne segmenty rynku. Jeśli dodamy do tego wygraną w teście opon całorocznych magazynu „Auto Bild”, to widać wyraźnie, że Goodyear ma doświadczenie w konstruowaniu opon, które sprawdzają się w różnych warunkach i przy różnych parametrach, zapewniając zarówno doskonałą efektywność, jak i ekstremalne osiągi – powiedział Laurent Colantonio, regionalny dyrektor Goodyear ds. technologii w regionie EMEA.

 

[1] Wszystkie cytaty z magazynów zostały przetłumaczone z oryginalnego tekstu w języku niemieckim.
[2] Auto Bild, wydanie 15/2022. W rankingu znalazły się również: Hankook, Michelin, Falken, Vredestein.
[3] Auto Bild, wydanie 13/2022. Samochód testowy: BMW serii 5. Rozmiar testowanej opony: 245/40R19.
[4] Auto Bild allrad, wydanie 4/2022. Samochód testowy: Volkswagen Tiguan. Rozmiar testowanej opony: 235/55 R18.
[5] Auto Bild (D), wydanie 10/2022. Samochód testowy: VW Passat. Rozmiar testowanej opony: 215/55 R17.
[6] Auto Bild, wydania 42/2021 i 41/2020.

 

Źródło: Goodyear

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).