Eksperci czasopisma „Auto Bild allrad” porównywali marki w 14 różnych kategoriach, od trakcji i przyczepności na zakrętach po drogę hamowania, na śniegu oraz mokrej i suchej nawierzchni. W testach wykorzystano opony w rozmiarze 235/55 R18 [1].
Goodyear UltraGrip Performance+ SUV okazała się najlepiej sprawdzającą się oponą na mokrej nawierzchni. Zachowanie w takich warunkach, w połączeniu z jej właściwościami na śniegu, dowodzi wszechstronności najnowszej opony Goodyear.
Redakcja magazynu „Auto Bild Allrad” chwaliła możliwości opony UltraGrip Performance+ SUV: To nowa opona zimowa o najlepszych właściwościach jezdnych na zaśnieżonych i mokrych trasach, precyzyjnym zachowaniu w zakrętach, oraz dynamicznym prowadzeniu i krótkiej drodze hamowania na mokrej nawierzchni.
Opona UltraGrip Performance+ SUV wykorzystuje nasz innowacyjny pakiet technologii zimowych i dostosowuje je do potrzeb użytkowników SUV-ów. Cieszymy się, że redakcja magazynu "Auto Bild allrad" doceniła jej osiągi, oceniając je jako wzorowe.
regionalny dyrektor Goodyear ds. technologii w regionie EMEA - Laurent Colantonio
Wprowadzając na rynek oponę UltraGrip Performance+ SUV, Goodyear uzyskał o 13% dłuższy przebieg i lepsze osiągi we wszystkich warunkach zimowych [2]. Droga do takich właściwości wiedzie przez innowacje. Technologia Mileage Plus zastosowana w tej oponie charakteryzuje się wysoką elastycznością bieżnika. Przekłada się to na większą odporność na zużycie, co w efekcie skutkuje wyższą trwałością i dłuższym przebiegiem.
Z kolei dzięki technologii Winter Grip, w której zastosowano nową mieszankę, zwiększono elastyczność gumy w niskich temperaturach, co przekłada się na lepszą przyczepność w warunkach zimowych. To, w połączeniu z technologią Traction Protect, pomaga skrócić drogę hamowania dzięki zastosowaniu zaawansowanej żywicy.
[1] Wydanie z 7 października, numer 11/2021. Testowany rozmiar opony: 235/55 R18. Samochód testowy: VW Tiguan. Testowane opony: Goodyear UltraGrip Performance + SUV, Michelin Pilot Alpin 5 SUV, Bridgestone Blizzak LM005, Vredestein Wintrac Pro 104H, Continental WinterContact TS850P, Hankook Winter i*cept evo 3X, Toyo Snowprox S954 SUV 104H , Nokian WR SUV 4, Falken Eurowinter HS01 SUV i Tristar Snowpower UHP.
[2] Test wewnętrzny w porównaniu z poprzednim modelem.
Źródło: Goodyear