Profesjonalne i zdecydowane podejście do obsługi klientów, szybka reakcja na wezwania pomocy drogowej oraz skuteczne wykorzystanie ekosystemu Goodyeara – takimi cechami wyróżniają się laureaci nagrody TruckForce Service Awards za IV kwartał 2022 pochodzący z Niemiec, Włoch, Serbii i Wielkiej Brytanii.
Goodyear przyznaje nagrody TruckForce Service Awards europejskim partnerom jako wyraz uznania za wyjątkową jakość usług i efektywność. Na liście laureatów, którzy otrzymali wyróżnienia w poprzednich kwartałach, są też serwisy TruckForce z Polski, m.in. Dr Felga, Skulski Serwis oraz firma Misztal.
Rok 2022 to był fantastyczny czas dla sieci TruckForce – przez kolejne miesiące systematycznie rośliśmy w siłę. Dziękuję wszystkim, którzy przyczynili się do tego sukcesu, dokładając starań, aby wesprzeć tysiące klientów, którzy polegają na pomocy TruckForce. Gratulujemy zwycięzcom nagród za czwarty kwartał. W imieniu Goodyeara i wszystkich klientów TruckForce chciałbym podziękować naszym partnerom za ich wyjątkową pracę zespołową i zaangażowanie w całym 2022 roku – powiedział Adam Stanton, European Network & Service Manager w Goodyear Commercial.
Europejskie firmy nagrodzone za IV kwartał 2022 to:
REIFENHAUS WESSELMANN GMBH & CO. KG to ważny partner TruckForce, który od ponad dziesięciu lat obsługuje klientów Goodyeara w Niemczech na imponującym poziomie. Każdego roku osiąga 100% wskaźnik wydajności, co czyni go jednym z najskuteczniejszych partnerów serwisowych. Kolejną miarą tego znakomitego wyniku jest liczba terminowych reakcji na wezwania ServiceLine24 i osiąganie wysokich poziomów kluczowych wskaźników wydajności opracowanych przez Goodyeara.
MICHELE DIBENEDETTO & C. S.A.S. to włoski partner TruckForce, który zapewnia lokalnym klientom dostęp do produktów i usług Goodyeara. Za sprawą dużych nakładów inwestycyjnych był to pierwszy partner serwisowy we Włoszech, który został wyposażony w rozwiązanie Goodyear CheckPoint, czyli zamontowaną w nawierzchni metalową płytę najazdową, zawierającą zaawansowane kamery, lasery i czujniki, które odczytują informacje o oponie, gdy pojazd nad nią przejeżdża. Zaawansowana technologia predykcyjna interpretuje dane w ciągu kilku sekund, zapewniając dokładny pomiar ciśnienia w oponach, pozostałej głębokości bieżnika, obciążenia osi i całkowitej masy pojazdu.
GAZ PLUS to serbska firma rodzinna, która współpracuje z Goodyearem od ponad 15 lat. Wyróżnia się profesjonalnym i zdecydowanym podejściem do obsługi klientów, szczególnie przy promowaniu produktów Goodyeara. Współpracuje z flotami o różniej wielkości i w różnych zastosowaniach, od transportu regionalnego, przez międzynarodowy, po budowlany.
BMTR – COLESHILL to brytyjski partner serwisowy, cieszący się dobrą opinią dzięki wysokiej jakości obsługi klienta i przyjaznym pracownikom. BMTR realizuje wszystkie zadania ServiceLine24 na wysokim poziomie, a także aktywnie promuje produkty i rozwiązania Goodyeara wśród lokalnych klientów.
Źródło: Goodyear