Opona UltraGrip Performance+, dedykowana do aut o wysokich osiągach, ma poprawiać zachowanie na mokrej, suchej i zimowej nawierzchni dzięki dwóm kluczowym technologiom. Traction Protect zawiera nową żywicę, która zwiększa zdolność ogumienia do odkształcania i powrotu do pierwotnej formy. Pozwalać ma to na lepsze przekształcenie sił hamowania w przyczepność. Technologia Winter Grip wykorzystuje nową mieszankę gumy, która ma zapewniać lepszą elastyczność bieżnika w niskich temperaturach, zwiększając przyczepność na śniegu i lodzie.
UltraGrip 9+ to, według zapewnień Goodyeara, specjalista do jazdy w trudnych, zimowych warunkach drogowych. Swoją skuteczność również zawdzięcza dwóm innowacjom. Technologia Mileage Plus ma chronić oponę przed pęknięciami i odrywaniem się cząsteczek gumy spowodowanymi trudnymi warunkami drogowymi. Rezultatem mają być dłuższe przebiegi. UltraGrip 9+ jest także wyposażona w technologię Winter Grip, która ma zapewniać jej tak samo doskonałą przyczepność na śniegu i lodzie.
Właściciele lekkich pojazdów użytkowych, którzy chcą utrzymać je w ciągłym ruchu, nawet w najtrudniejszych warunkach zimowych, mają do dyspozycji nowy model UltraGrip Cargo. Dzięki ulepszonej rzeźbie bieżnika i mieszanek, nowe ogumienie ma charakteryzować się znakomitą skutecznością hamowania na śniegu, co ma pozwolić też obniżyć całkowity koszt posiadania, wydłużając żywotność opony.
Ogumienie UltraGrip 9+ jest sukcesywnie wprowadzane na rynek, pełna paleta rozmiarów będzie dostępna do września 2019 r. W przypadku UltraGrip Performance+ ponad połowa rozmiarów będzie dostępna od sierpnia br., cały asortyment rozmiarów zostanie wprowadzony przed końcem czerwca 2020 r. Natomiast w pełnym przekroju rozmiarowym jest już dostępna opona UltraGrip Cargo.
Źródło: Goodyear