GPC zwiększa swoją obecność w Europie | MOTOFAKTOR

GPC zwiększa swoją obecność w Europie

Należąca do GPC Grupa AAG nabyła obecną na rynku hiszpańskim i portugalskim Grupę Lausan.

Lausan, założona w 1953 roku z siedzibą w Bilbao w Hiszpanii, jest wiodącym dystrybutorem samochodowych części zamiennych w Hiszpanii i Portugalii, co stanowi piąty co do wielkości park samochodowy w Europie. Lausan obsługuje swoich klientów z ugruntowanej sieci, w tym jednego krajowego centrum dystrybucyjnego, dziewięciu regionalnych hubów i 37 sklepów. GPC oczekuje, że Lausan wygeneruje roczne przychody w wysokości około 115 mln euro.

 

Cieszymy się, że możemy rozszerzyć naszą europejską działalność motoryzacyjną dzięki dodaniu Lausan – powiedział Paul Donahue, prezes i dyrektor generalny GPC – Wraz z wejściem do Hiszpanii i Portugalii spodziewamy się jeszcze bardziej wzmocnić wiodącą pozycję Lausan na rynku, wykorzystując naszą europejską skalę i doświadczenie w zakupach, a także zwiększając popularność naszej marki NAPA w tym regionie. Witamy zespół Lausan w rodzinie GPC i AAG i jesteśmy podekscytowani współpracą, aby zmaksymalizować możliwości rozwoju w naszej europejskiej działalności.

 

Wraz z Lausanem, AAG działa w dziewięciu krajach europejskich: Francji, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Niemczech, Holandii, Belgii, Polsce, Hiszpanii i Portugalii.

 

Źródło: GPC

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).