Nowa zabudowa Kögel Strong & Go składa się z innowacyjnego nadwozia generacji NOVUM w połączeniu z integralną plandeką dachową Kögel oraz plandeką boczną z pasami usztywniającymi, które są zgodne z wytycznymi Daimler 9.5. Dzięki temu rozwiązaniu, jak zapewnia producent, podczas transportu palet kratowych i ładunków wiązanych zgodnie z wytycznymi Daimler 9.5 nie jest konieczne zastosowanie wsuwanych listew aluminiowych. Do certyfikowanego przewozu napojów wymagany jest jeden rząd aluminiowych listew na wysokości pierwszej warstwy skrzynek, co jest określone w arkuszu 12 normy VDI 2700, dotyczy to również pojedynczej warstwy i podwójnej warstwy skrzynek na napoje na standardowych paletach z nadwoziem Strong & Go, zamiast trzech lub czterech rzędów w przypadku normalnego nadwozia. Eliminacja górnych listew ułatwia obsługę, a czasy załadunku i rozładunku są krótsze. Ponadto, według zapewnień producenta, zwiększono bezpieczeństwo dla kierowcy i ładunku, dzięki wyeliminowaniu ryzyka spadających listew i uszkodzeń towarów.
Źródło: Grupa DBK