Uzyskując wysoki zwrot z inwestycji, warsztaty mogą wykorzystać pojawiające się możliwości w szybko rozwijającym się segmencie usług regeneracji, jednocześnie rozszerzając swoją ofertę o kolejną usługę.
Wraz z rosnącą liczbą pojazdów wyposażonych w filtry cząstek stałych rośnie zapotrzebowanie na usługi czyszczenia filtrów. W samej tylko Europie użytkowanych jest ponad 60 mln pojazdów osobowych i dostawczych wyposażonych w filtry DPF, które będą wymagały obsługi. Jest to szansa na zwiększenie zakresu operacji wykonywanych przez warsztaty posiadające odpowiedni sprzętem.
dyrektor ds. globalnej strategii i produktów technicznych w firmie Hartridge - Lee Jacobs
Korzystając z możliwości maszyny DPF200 Master firmy Hartridge, warsztaty mogą szybko i bezpiecznie czyścić zablokowane filtry DPF. Znaczne wydłużenie żywotności filtrów nie tylko przyczynia się do zwiększenia oszczędności paliwa i emisji spalin, ale również pozwala uniknąć konieczności całkowitej wymiany filtrów, zapewniając mniej kosztowną eksploatację i ograniczenie niepożądanych przestojów.
Łatwe w użyciu oprogramowanie zainstalowane w maszynie, automatycznie realizuje testowanie przepływu i etapy diagnostyczne wykrywania uszkodzonych komórek (failed cell). Dzięki temu uszkodzony filtr można zidentyfikować przed czyszczeniem – pozwala to uniknąć niepotrzebnego marnowania czasu. Wykorzystując opatentowany dwukierunkowy proces pneumatycznego czyszczenia na sucho, który impulsowo tłoczy duże ilości sprężonego powietrza na obu końcach filtra, nowe urządzenie jest szybsze i bezpieczniejsze niż alternatywne rozwiązania dostępne na rynku.
Czyszczenie filtrów DPF przy użyciu detergentów grozi usunięciem niezbędnych powłok z materiału filtracyjnego wewnątrz filtra, co może szkodzić środowisku naturalnemu. Z kolei wymuszona regeneracja filtra zamontowanego w pojeździe to długotrwała procedura i nie zawsze skuteczna. zięki Hartridge DPF200 Master kierowcy mogą w ciągu godziny wrócić na drogę z w pełni funkcjonującym, oczyszczonym filtrem, oszczędzając tym samym cenny czas i pieniądze. Oznacza to również, że warsztaty mogą czyścić dużą ilość filtrów każdego dnia, generując wysokie marże i jednocześnie oferując doskonałą obsługę swoim klientom. Typowy warsztat wykonujący diagnostykę i czyszczenie tylko czterech filtrów tygodniowo może uzyskać zwrot z inwestycji w urządzenie DPF200 Master w ciągu mniej niż dwóch lat.*
- Lee Jacobs
Model DPF200 Master został zaprojektowany do użytku wraz z maszyną DPF300 Master Series w celu zapewnienia kompleksowych usług czyszczenia filtrów DPF w samochodach osobowych oraz dostawczych.
Więcej informacji na temat produktów do czyszczenia filtrów DPF firmy Hartridge można znaleźć na stronie www.hartridge.com.
*Wartość oparta na typowych wskaźnikach pracy w brytyjskich warsztatach i średnim 20-minutowym cyklu czyszczenia. Więcej informacji na sales@hartridge.com.
Źródło: Delphi Technologies