Hella Pagid rozszerza ofertę płynów hamulcowych dla hybryd i EV | MOTOFAKTOR

Hella Pagid rozszerza ofertę płynów hamulcowych dla hybryd i EV

Hella Pagid planuje zorientowaną na przyszłość ekspansję asortymentu płynów hamulcowych.

Ze względu na światowy wzrost liczby nowych rejestracji pojazdów elektrycznych i hybrydowych oraz związane z tym rosnące zapotrzebowanie na specjalne krzemowe płyny hamulcowe do tych właśnie pojazdów, Hella Pagid pracuje nad wprowadzeniem nowego produktu – DOT 5.1 EH.

Rozszerzając asortyment o nowy produkt płyn hamulcowy DOT 5.1 EH do pojazdów elektrycznych i hybrydowych, trzymamy rękę na pulsie czasów i wprowadzamy ukierunkowane na przyszłość i rozszerzenie naszej już szerokiej oferty płynów hamulcowych przez dostarczanie DOT 3, DOT 4, DOT 4 LV, LHM aż do DOT 5.1, umożliwiając nam pokrycie wszystkich typów pojazdów osobowych i użytkowych.

starszy kierownik ds. sprzedaży i produktu w Hella Pagid - Christian Berlich

 

Płyn hamulcowy DOT 5.1 EH charakteryzuje się wysokimi temperaturami wrzenia na sucho i mokro, odpowiednio co najmniej 260° C i 180° C, niską przewodnością, wysoką ochroną przed korozją i niską lepkością max. 750 cSt w -40 ° C. Dlatego ten płyn hamulcowy przewyższa prawie wszystkie aktualne specyfikacje dla już używanych płynów hamulcowych, od DOT 3 aż do DOT 5.1, a zatem jest optymalnie wyposażony, aby sprostać wysokim wymaganiom elektroniki pokładowej w dzisiejszych pojazdach elektrycznych.

 

Ze względu na technologię hamowania rekuperacyjnego współczesnych pojazdów elektrycznych i hybrydowych część ich siły hamowania jest wykonywana w sposób przewidywalny przez układ czujników i rekuperację silnika elektrycznego. Właśnie z tego powodu układ hamulcowy musi być w 100% sprawny, zwłaszcza gdy jest potrzebny spontanicznie. Z tego powodu płyn hamulcowy DOT 5.1 EH ma zwiększoną ochronę przed korozją.

 

Przyspieszenie bez utraty momentu obrotowego zapewnia, że pojazdy elektryczne osiągają duże prędkości w możliwie najkrótszym czasie. Szybkie zatrzymanie z powodu tych prędkości wymaga odpowiednio wysokiej skuteczności hamowania, którą zapewniają w każdej chwili ponadprzeciętne temperatury wrzenia na sucho i mokro.

 

Źródło: Hella

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).