Hengst SE przez lata, w zależności od oferowanego produktu lub usługi, prezentował swoją działalność pod nazwami Hengst Automotive, Hengst Filtration lub jako znany na niezależnym rynku części zamiennych Hengst Filter. W czerwcu 2022 firma ogłosiła konsolidację komunikacji wizualnej pod jednym wspólnym logo – Hengst Filtration.
Logotyp został „oczyszczony” z żółtego tła, oddając lepiej nowe hasło „purifying our planet”. Kluczowe elementy komunikacji wizualnej zyskały charakterystyczną żółtą ramkę, która pokazuje efekt filtracji, poprzez rozjaśnienie części grafiki. Unifikacja logotypu oraz hasła idealnie podsumowuje misję firmy – przewodzimy w świecie filtracji czyniąc naszą planetę czystszym miejscem.
Hengst Filter pozostaje nazwą produktów sprzedawanych w charakterystycznych żółto-granatowych opakowaniach na niezależnym rynku części zamiennych.
Mobilność, zdrowie, ekonomia, ochrona środowiska i zrównoważony rozwój. Codzienna działalność Hengst skoncentrowana jest wokół głównych problemów współczesnych czasów – a wszystko po to, aby Ziemia stała się czystszym miejscem. Produkty Hengst Filtration, w każdym miejscu na świecie i na wiele sposobów mają wspomagać osiąganie tego celu. Hengst cały czas zastanawia się, co może zrobić lepiej? Jak zapewnić jeszcze bardziej skuteczne wsparcie?
Źródło: Hengst Filtration