Huawei przedstawił moduł FusionCharge 40 kW DC do stacji ładowania EV | MOTOFAKTOR

Huawei przedstawił moduł FusionCharge 40 kW DC do stacji ładowania EV

Podczas targów EVS35 w Oslo, Huawei zaprezentował moduł ładowania nowej generacji do stacji ładowania pojazdów elektrycznych.

Najważniejsze właściwości modułu nowej generacji Huawei FusionCharge 40 kW DC:

 

  • Innowacyjne metody uszczelniania i izolacji zapewniać mają długotrwałą i niezawodną pracę nawet w niekorzystnych warunkach, z rocznym wskaźnikiem awaryjności poniżej 0,2%. Ponadto produkt obsługuje inteligentny system monitorowania i konserwacji (O&M) oraz zdalną aktualizację przez Internet (OTA), co eliminuje konieczność przeprowadzania kontroli na miejscu;
  • Produkt jest o 1% bardziej wydajny w porównaniu do standardowych rozwiązań. Wyposażona w moduł ładowania Huawei stacja ładująca o mocy 120 kW może zaoszczędzić 1140 kWh energii elektrycznej rocznie;
  • Moduł ładowania Huawei jest o 9 dB(A) cichszy od standardowych rozwiązań. Po rozpoznaniu obniżonej temperatury wentylator automatycznie dostosowuje prędkość obrotową, aby zmniejszyć emisję hałasu, dzięki czemu doskonale sprawdza się w miejscach wrażliwych na głośne dźwięki;
  • Dzięki ratingowi EMC, klasa B, moduł może być stosowany w osiedlach mieszkalnych. Jednocześnie jego szeroki zakres napięcia umożliwia ładowanie różnych modeli pojazdów.

 

Podczas premiery FusionCharge 40 kW DC Huawei Digital Power podzielił się także kompleksowymi rozwiązaniami dla prosumentów, którzy chcą połączyć ze sobą instalacje fotowoltaiczną z magazynem energii i ładowarką do pojazdów elektrycznych. Firma pomaga również w budowie ekologicznych i bardziej sprawnych stacji ładowania, które dzięki innowacyjnym rozwiązaniom mogą korzystnie wpływać na rozwój elektromobilności, ograniczając poziom emisyjności w transporcie.

 

Podczas prowadzonej kampanii na rzecz zmniejszenia emisji w sektorze transportu Huawei ma nadzieję współpracować z partnerami z branży i promować modernizację urządzeń ładujących. Oferujemy kluczowe technologie, podstawowe moduły i zintegrowane rozwiązania platformowe w zakresie systemów fotowoltaicznych, magazynowania energii i ładowania, dla zapewnienia bardziej ekologicznej przyszłości – powiedział Peng Jianhua, prezes Huawei Digital Power Intelligent Charging Business.

 

Sektor transportu wytwarza około 25% całkowitej emisji dwutlenku węgla na świecie. Aby ograniczyć ten problem, niezbędna jest elektryfikacja. Według Międzynarodowej Agencji Energii (IEA), w 2021 r. sprzedaż pojazdów elektrycznych (w tym całkowicie elektrycznych i hybrydowych typu plug-in) na całym świecie osiągnęła poziom 6,6 mln sztuk. Jednocześnie UE wyznaczyła sobie ambitny cel zerowej emisji dwutlenku węgla do 2050 r., dążąc do zaprzestania używania pojazdów napędzanych paliwami kopalnymi do 2035 r.

 

Sieć ładowania pojazdów elektrycznych są kluczową infrastrukturą, dzięki której korzystanie z e-pojazdów stanie się bardziej popularne. W międzyczasie operatorzy punktów ładowania szukają sposobów na bezproblemowe podłączenie sieci ładowania do sieci energetycznej. Potrzebują również bezpiecznych, niezawodnych i wydajnych produktów, aby zminimalizować koszty operacyjne w całym cyklu życia urządzeń i zmaksymalizować przychody.

 

Źródło: Huawei

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).