Najważniejsze właściwości modułu nowej generacji Huawei FusionCharge 40 kW DC:
Podczas premiery FusionCharge 40 kW DC Huawei Digital Power podzielił się także kompleksowymi rozwiązaniami dla prosumentów, którzy chcą połączyć ze sobą instalacje fotowoltaiczną z magazynem energii i ładowarką do pojazdów elektrycznych. Firma pomaga również w budowie ekologicznych i bardziej sprawnych stacji ładowania, które dzięki innowacyjnym rozwiązaniom mogą korzystnie wpływać na rozwój elektromobilności, ograniczając poziom emisyjności w transporcie.
Podczas prowadzonej kampanii na rzecz zmniejszenia emisji w sektorze transportu Huawei ma nadzieję współpracować z partnerami z branży i promować modernizację urządzeń ładujących. Oferujemy kluczowe technologie, podstawowe moduły i zintegrowane rozwiązania platformowe w zakresie systemów fotowoltaicznych, magazynowania energii i ładowania, dla zapewnienia bardziej ekologicznej przyszłości – powiedział Peng Jianhua, prezes Huawei Digital Power Intelligent Charging Business.
Sektor transportu wytwarza około 25% całkowitej emisji dwutlenku węgla na świecie. Aby ograniczyć ten problem, niezbędna jest elektryfikacja. Według Międzynarodowej Agencji Energii (IEA), w 2021 r. sprzedaż pojazdów elektrycznych (w tym całkowicie elektrycznych i hybrydowych typu plug-in) na całym świecie osiągnęła poziom 6,6 mln sztuk. Jednocześnie UE wyznaczyła sobie ambitny cel zerowej emisji dwutlenku węgla do 2050 r., dążąc do zaprzestania używania pojazdów napędzanych paliwami kopalnymi do 2035 r.
Sieć ładowania pojazdów elektrycznych są kluczową infrastrukturą, dzięki której korzystanie z e-pojazdów stanie się bardziej popularne. W międzyczasie operatorzy punktów ładowania szukają sposobów na bezproblemowe podłączenie sieci ładowania do sieci energetycznej. Potrzebują również bezpiecznych, niezawodnych i wydajnych produktów, aby zminimalizować koszty operacyjne w całym cyklu życia urządzeń i zmaksymalizować przychody.
Źródło: Huawei