Infolinia systemu e-TOLL pod innym numerem | MOTOFAKTOR

Infolinia systemu e-TOLL pod innym numerem

Od 24 października br. uruchomiony został nowy numer Telefonicznego Centrum Obsługi Klienta e-TOLL.

 

Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta e-TOLL działa teraz pod numerem telefonu +48 22 24 337 77, przeznaczonym dla użytkowników telefonów komórkowych i stacjonarnych, dzwoniących zarówno z Polski, jak i z zagranicy.

 

Dotychczasowe numery infolinii zostaną zastąpione nowym numerem:

 

  • 800 101 101 ma pozostać aktywny do 31 października br.,
  • +48 22 521 10 10 ma pozostać aktywny do 6 listopada br.

 

Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta e-TOLL działa całodobowo. Konsultanci udzielają informacji w 4 językach: polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim.

 

Opłata za połączenie ma być zgodna z cennikiem operatora.

 

Źródło: Ministerstwo Finansów

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).