Innowacje ZF Aftermarket we Frankfurcie | MOTOFAKTOR

Innowacje ZF Aftermarket we Frankfurcie

Podczas tegorocznych targów Automechanika Frankfurt ZF Aftermarket przedstawi swoje innowacje dla rynku IAM, a także będzie świętować 40-lecie swoich konceptów warsztatowych.

W tym roku ZF Aftermarket przedstawi m.in. aplikację ZF [pro]Manager, wpro­wadzi do sprzedaży nowe amortyzatory pneumatyczne SACHS i będzie świętować 40. rocznicę powstania konceptów warsztatowych. Te kamienie milowe odzwier­cied­la­ją zaangażowanie firmy w innowacje, jakość i długofalowe partnerstwo na rynku motoryzacyjnych części zamiennych.

Philippe Colpron, szef dywizji ZF Aftermarket
Philippe Colpron, szef dywizji ZF Aftermarket, Fot. ZF

„Targi Automechanika we Frankfurcie to idealne miejsce do spotkań z naszymi klientami i partnerami z całego świata. Rozmawiamy przede wszystkim o tym, w ja­ki sposób będziemy wspólnie radzić sobie z szybkimi zmianami w branży i postępem technologicznym” – mówi Philippe Colpron, dyrektor dywizji ZF Aftermarket. „Zapre­zentujemy nowości w naszym znanym i roz­bu­do­wanym asortymencie wysokiej jakości produktów, jak również rozwiązania, które wprowadzają wartość dodaną dla rynku i napędzają niezbędną transformację cyf­rową w działalności naszych partnerów, tym samym potwierdzając nasze zaangażowanie w roz­wój branży.”

ZF [pro]Manager: narzędzie odpowiadające potrzebom nowoczesnych klientów warsztatowych

Podczas targów ZF Aftermarket zaprezentuje aplikację ZF [pro]Manager – kompleksowe narzędzie do cyfrowego zarządzania kontaktami z klientem. Rozwiązanie to umożliwia warsztatom profesjonalne podejście do wymagań nowoczesnych klientów, którzy oczekują wygodnej obsługi, płynnej i przejrzystej komunikacji, a także proak­tyw­nego podejścia i możliwości dokonywania płatności cyfrowych. Dzięki takim rozwiązaniom ułatwiającym przekazywanie informacji właścicielom pojazdów, warsztaty mają możliwość istotnego wzmocnienia lojalności klientów i wy­ge­nerowania dodatkowych przychodów.

ZF [pro]Manager usprawnia obsługę klienta poprzez zautomatyzowanie komuni­kacji pomiędzy warsztatem a właścicielem samochodu oraz przetwarzanie zamó­wień. Prosty w obsłudze interfejs aplikacji umożliwia płynne funkcjonowanie warsztatu, od akceptacji wyceny po cyfrowe fakturowanie i płatności. Dzięki zautomatyzowanym promocjom, rozwiązaniom do zarządzania rezerwacjami i usługami dla flot, warsztaty zyskują także dodatkowe możliwości rozwoju oferty biznesowej.

ZF [pro]Manager przyspiesza przetwarzanie zamówień oraz usprawnia obsługę klienta poprzez zautomatyzowanie komunikacji pomię­dzy warsztatem i właścicielem pojazdu. Fot. ZF

Nowość - amortyzatory pneumatyczne SACHS: połączenie poduszki pneumatycznej z amortyzatorem CDC

Nowe amorty­za­tory pneumatyczne SACHS to kompletne rozwiązanie, które łączy elementy pneumatyczne z amortyzatorem i gwaran­tuje doskonałe współdziałanie tych kluczowych komponentów.

ZF Aftermarket wprowadzi gamę amortyzatorów pneumatycznych, w tym amortyzatory SACHS z technologią CDC, dzięki której podczas użytkowania czujniki monito­rują wszystkie czynniki wpływające na ruch pojazdu. Sygnały te są przetwarzane przez jednostkę sterującą, która co dwie milisekundy dostosowuje odpowiednie siły tłu­mienia do proporcjonalnego zaworu tłumiącego. Umożliwia to ciągłe dosto­so­wywanie siły tłumienia w zależności od sytuacji i warunków drogowych – np. podczas jazdy w trudnych warunkach następuje automatyczne wzmocnienie tłumienia. Z punktu widzenia kierowcy oznacza to większą kontrolę i stabilność, jak również poprawę komfortu. Na początek amortyzatory pne­u­ma­tyczne SACHS będą dostępne w sprzedaży między innymi dla Audi Q7, Porsche Cayenne i VW Touareg.

Amortyzatory pneumatyczne SACHS, jako części zamienne w jakości OE, gwarantują doskonałą funkcjonalność i idealne dopasowanie przy montażu. Fot. ZF

Cztery dekady innowacji i partnerstwa na motoryzacyjnym rynku aftermarket

ZF Aftermarket świętuje 40. rocznicę istnienia swoich konceptów warsztatowych, zapoczątkowanych w 1984 roku uruchomieniem programu Original SACHS Service (OSS). Przez dziesięciolecia firma ZF rozwijała swoją ofertę, której rezultatem jest komp­lek­so­wy pakiet serwisowy ZF [pro]Tech wprowadzony w 2012 roku. Obecnie ponad 12 tys. firm motoryzacyjnych w Europie korzysta ze wsparcia technicznego, szkoleń i wyłącznych informacji serwisowych ZF [pro]Tech.

„Tworzenie silnych relacji z klientami jest podstawą naszych wartości” – podkreśla Philippe Colpron, nawiązując do tej okrągłej rocznicy. – „Lojalność i zaangażowanie naszych partnerów warsztatowych miały kluczowe znaczenie dla wypracowania przez ZF Aftermarket reputacji głównego partnera warsztatów na świecie.”

Więcej informacji o obecności firmy na targach Automechanika 2024.dostępne jest TUTAJ.

Artykuł sponsorowany przez ZF Aftermarket

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).