Model ID.3 może być wyposażony w bezstopniowe zawieszenie półaktywne z zaworem zewnętrznym (CVSAe) – jedną z wielu technologii elektronicznego zawieszenia dostępną w ofercie inteligentnego zawieszenia DRiV Monroe. System wyczuwa i nieustannie dostosowuje się do zmieniających się warunków drogowych i jazdy za pomocą czterech elektronicznie sterowanych amortyzatorów.
Elektroniczna jednostka sterująca (ECU) przetwarza różne sygnały wejściowe z czujników i steruje zaworem elektronicznym w każdym amortyzatorze. Kierowca może wybrać preferowany tryb jazdy – komfortowy lub sportowy, aby uzyskać pożądane prowadzenie i właściwości jezdne.
ID.3 został opracowany, aby zapewnić kierowcom bardzo spersonalizowaną i przyjemną jazdę. Cieszymy się, że możemy zaoferować te korzyści właścicielom tego nowego atrakcyjnego modelu Volkswagena.
wiceprezes i dyrektor generalny, Advanced Suspension Technology, DRiV - Henrik Johansson
ID.3 to pierwszy pojazd zbudowany na nowej modułowej, całkowicie elektrycznej platformie Volkswagena. Opracowano go tak, aby zarówno zapewniał dobre osiągi, jak i był niedrogi. Pojazd oferuje dobre wrażenia z jazdy w ramach kompaktowego pakietu, który obejmuje sterowanie aktywowane głosem, ekran „rzeczywistości rozszerzonej” wyświetlany na przedniej szybie, bezprzewodowe ładowanie urządzenia i powiększoną przestrzeń wewnętrzną.
Technologia zawieszenia CVSAe firmy DRiV jest stosowana w ponad 40 popularnych modelach pojazdów. Więcej informacji można znaleźć TUTAJ.
Źródło: DRiV