Sieć Q Service Castrol powstała z inicjatywy Inter Cars i obecna na rynku jest od blisko 30 lat. W 2019 roku do projektu dołączyła marka Castrol, wspierając go swoim logo i nie tylko. Obie firmy to wiodące podmioty na rynku motoryzacyjnym, wspierające mechaników w ich codziennej pracy. Połączenie doświadczeń pozwoliło zaproponować mechanikom nową jakość, która zachęca kierowców do skorzystania z usług właśnie tej sieci.
„Jako Inter Cars mamy ogromne doświadczenie we wspieraniu warsztatów i pracy mechaników. Dostarczamy im przede wszystkim części, potrzebne do wykonania napraw, ale także wiedzę, oprogramowanie i wsparcie w rozwoju biznesu. Inicjując projekt Q Service Castrol chcieliśmy pomóc mechanikom w przekuciu wszystkich tych korzyści na satysfakcję klientów detalicznych. Partnerstwo z marką Castrol wzmacnia sieć i wspólnie możemy koncentrować się na budowaniu najwyższych standardów. Wierzę, że ten projekt będzie rozwijał się szybciej niż rynek” – mówi Maciej Oleksowicz, Prezes Zarządu Inter Cars S.A.
Po pięciu latach istnienia projektu, przedstawiciele obu firm zdecydowali się na przedłużenie współpracy. To ważna informacja zarówno dla branży aftermarket, jak również dla kierowców, którzy poznali i przywiązali się do wspólnego logo Q Service i Castrol.
„Marka Castrol chce być blisko zarówno warsztatów, jak i kierowców. Przykładamy ogromną wagę do jakości produktów, a co za tym idzie, jesteśmy pewni, że są one tym, czego obie te grupy potrzebują. Dzięki partnerstwu z Inter Cars mamy możliwość dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Q Service Castrol to wyjątkowa synergia, a nasza współpraca będzie kontynuowana w kolejnych latach” – mówi Leszek Radzikowski, Członek Zarządu Castrol CEE.
„Kiedy w 2019 roku inaugurowaliśmy projekt, nikt z nas nie spodziewał się, z jakimi wyzwaniami przyjdzie nam się mierzyć. To bardzo cenne doświadczenia, które umocniły zarówno zespół odpowiedzialny za rozwój konceptu, jak i pozwoliły wypracować mocniejsze relacje z właścicielami serwisów. Jako Castrol czujemy się dumni z tego, co udało się osiągnąć i z optymizmem parzymy w przyszłość” – mówi Anna Wilczewska, Marketing Manager Castrol.
Przedstawiciele Inter Cars i marki Castrol w marcu 2024 r. podpisali nową umowę, która wiąże ze sobą obie firmy na kolejne 5 lat. Sieć zamierza kontynuować obraną strategię budowania świadomości marki przy jednoczesnym transferze wiedzy i kompetencji do warsztatu.
„Ostatnie 5 lat to dla nas wyjątkowy czas. Zrobiliśmy ogromny krok dla rozwoju całej branży. Stworzyliśmy koncept, łączący świat mechaników i kierowców. Postawiliśmy na szerokozasięgowe działania wizerunkowe, które ściągają kierowców do warsztatów z logiem Q. To także impuls dla całej branży do tego, aby podnosić standardy i inwestować w rozwój kompetencji” – dodaje Wojciech Twaróg, Członek Zarządu Inter Cars.
„Blisko 600 serwisów w całym kraju – ta liczba musi robić wrażenie, my jednak nie chcemy zwalniać tempa. Wciąż jesteśmy otwarci na współpracę z warsztatami, które reprezentują odpowiednią jakość i wysoki poziom. Ciągle szukamy nowych możliwości do rozwoju, monitorujemy rynek i analizujemy, jakie działania należy podjąć, aby przyniosły one korzyść dla właścicieli warsztatów” – dodaje Marta Ciesielska, menadżerka Inter Cars odpowiedzialna za rozwój konceptu.
Partnerem tytularnym sieci Q Service jest od początku istnienia marka Castrol. Oprócz niej sieć wspierają także Varta, Bosch, Continental, Semperit, ATE, Contitech, NRF, MILWAUKEE® oraz marki wchodzące w skład ZF Aftermarket – TRW, LEMFÖRDER i SACHS.
Źródło: Q Service Castrol
Chcesz być na bieżąco z naszymi informacjami?