Kolejny, szósty już webinar organizowany przez Inter Cars skupiony był wokół tematu korzyści, jakie płyną z przynależności do sieci serwisowych oraz zmian, które nastąpiły w ostatnim czasie, w związku z rozwojem pandemii koronawirusa.
Warsztaty, które stanowią element większej całości, w naszej opinii, lepiej poradziły sobie z nową sytuacją i zmianami, jakie zaszły na rynku. Każdy z naszych warsztatów liczyć mógł na pomoc, jasne instrukcje, a także wiele innych narzędzi, które w tym trudnym dla wszystkich czasie były na wagę złota. To jasno pokazuje, że przynależność do sieci oprócz dodatkowych benefitów na co dzień, jest również zabezpieczeniem przez nieprzewidzianymi sytuacjami, na które nikt nie może być przygotowany.
Kierownik Działu Sieci Serwisowych Inter Cars, odpowiedzialna za rozwój sieci Q Service Castrol - Marta Ciesielska
Więcej na temat webinarów i samej akcji #pomagamypomagać, w ramach której zorganizowane zostało spotkanie, znaleźć można TUTAJ.
W akcję zaangażowani są: Castrol, ZF Aftermarket, Bosch, Schaeffler, MANN FILTER, Filtron, Delphi Technologies, febi bilstein, Varta /Clarios, Contitech, Valeo, OSRAM, Magneti Marelli, Vredestein, Bridgestone i Goodyear.
Źródło: Inter Cars