W najnowszej edycji kalendarza Inter Cars dominują emocjonalne zbliżenia pokazujące tajemnice nagości w sposób wyjątkowo piękny i naturalny. Bogactwo światła i jego kolorystyka działa na odbiorcę, pobudzając jego wyobraźnię. W publikacji doświadczamy więcej ekspresji i emocji dzięki zastosowaniu bliskiego obrazu, jakiego nie doświadczaliśmy w poprzednich wydaniach. Zanurzając się w świecie barw i zmysłowości, odbiorca w nowy sposób może odkrywać pojmowanie piękna kształtów modelek. Angażując się w każdą scenę, poznaje też ich odczucia.
Tegoroczna edycja kalendarza to esencja pięknych kobiet polskiego rynku modelingu:
Po raz kolejny, Inter Cars do tworzenia publikacji zaprosił znakomitego fotografa Voyo Bakiewicza.
Artysta od lat publikuje swoje prace na okładkach magazynów i w kampaniach reklamowych. Pracował m.in. dla tytułów lifestylowych (Viva, Gala), jak i men’s entertainment (Playboy, Maxim), kampaniach największych (Dancing With The Stars). Tworzył również wizerunek artystów na płytach (Michał Wiśniewski – Ich Troje) oraz dla marek z rynku motoryzacyjnego (Seat, Orlen).
Został wybrany do grona mistrzów fotografii black&white przez redakcje Maxim Germany obok Herba Rits’a, Voltaire czy Andreasa Bitesnich’a.
Partnerami tegorocznej edycji kalendarza są Castrol, Comma, ContiTech, Evert, Feber, Osram, Profitool, SKF, Total. W kalendarzu promowane są również marki własne: Q-Service, Perfect Service, Q-Service Premium, Q-Service Truck, Inter Motors, Feber oraz Motointegrator.
Na załączonych zdjęciach zobaczyć można kulisy sesji zdjęciowej. Wkrótce odbędzie się oficjalna prezentacja całego kalendarza, po której rozpocznie się dystrybucja wśród klientów Inter Cars. Tegoroczna edycja została wydana w rekordowym nakładzie 45 tys. sztuk.
Źródło: Inter Cars