Zarówno procesy globalizacji gospodarki, jak i poszczególne incydenty polityczne czy społeczne, jak np. COVID-19, determinują rozwój techniczny środków komunikacji w polskiej i zagranicznej branży aftermarketowej.
Inter Cars poszukując najlepszych rozwiązań dla swoich klientów stale wdraża udogodnienia, których zadaniem jest poprawa standardu pracy wszystkich warsztatów samochodowych. Responsywne działania takie jak szkolenia, mobilne funkcje Katalogu Online, czat z klientami czy ostatnio udoskonalona techniczna infolinia ekspercka to nie tylko formy kontaktu, ale przede wszystkim sposoby pomocy dedykowane klientom Inter Cars.
W przypadku naprawy samochodów klienci oceniają serwis na podstawie kilku czynników:
Dzięki infolinii IC warsztat ma mieć możliwość poprawy wszystkich powyższych parametrów.
Każdy klient zainteresowany usługą infolinii eksperckiej powinien skontaktować się z Przedstawicielem Handlowym, który przygotuje i przedstawi indywidualny, najkorzystniejszy pakiet cenowy usługi.
Źródło: Inter Cars