Wejdź na stronę www.batterypoint.pl i sprawdź szczegóły dotyczące tego jakie korzyści proponuje program.
Korzyści dla kierowców to:
Korzyści dla warsztatów:
Według badań przeprowadzonych w 2019 r. przez MotoDatę i dotyczących analizy rynku osobowego, aż 54% użytkowników, którzy mieli problem z akumulatorem, kupiło i wymieniło go samodzielnie. Jednak, czynność ta z roku na rok staje się coraz bardziej skomplikowana, a wszystko to przez coraz bardziej zaawansowane systemy elektroniczne stosowane w pojazdach. Program Battery Point to ogólnopolska, szeroko realizowana kampania informacyjno-reklamowa, której celem jest przestroga kierowców przed niepożądanymi skutkami domowej wymiany akumulatora oraz wsparcie i eksperckie doradztwo w zakresie:
Wspólnie z firmą Clarios, właścicielem marki VARTA, zbudowaliśmy narzędzie, którego zadaniem jest wspieranie kierowców potrzebujących usługi wymiany akumulatora. Mamy nadzieję, że doświadczenie takich marek jak VARTA i Inter Cars, pomoże klientom podjąć właściwą decyzję w chwili konieczności wymiany akumulatora i zwrócą się z tym problemem do jednego z rekomendowanych przez nas warsztatów.
Dyrektor Segmentu Akumulatory, odpowiedzialny za rozwój projektu - Michał Adamaszek
Jak sprawdzić napięcie akumulatora, czy regeneracja tej części samochodu to opłacalny zabieg, czy typ prostownika ma znaczenie? Te wszystkie pytania nurtują coraz częściej każdego z nas. W materiałach przygotowanych dla klientów biorących udział w programie Battery Point, kierowcy znaleźć mają pomoc i doradztwo, zarówno w zakresie wyboru najlepszych warsztatów w swojej okolicy jak i porad dotyczących eksploatacji i zakupu odpowiedniego akumulatora.
Dzięki temu mają być pewni, że usługa zostanie wykonana zgodnie ze sztuką, a samochód nie dozna, w związku z wymianą, żadnych nieprzewidzianych usterek. Warsztaty natomiast biorące udział w programie, dzięki rekomendacjom, zyskać mają nie tylko ogólnokrajową reklamę, ale również coś w rodzaju gwiazdki profesjonalisty, któremu można zaufać.
Rola akumulatora w samochodach w ostatnich latach niesłychanie wzrosła. Jest on coraz bardziej eksploatowany. Musi zasilać coraz większą ilość odbiorników energii elektrycznej zapewniających komfort, rozrywkę czy ekologiczne rozwiązania jak system Start-Stop.
Dzięki projektowi Battery Point kierowcy w łatwy i szybki sposób mają znaleźć serwis, w którym przeprowadzą diagnostykę lub wymianę akumulatora.
Zrobić to mają w sposób bezpieczny i niewymagający zbędnych kontaktów, które w dobie panującej pandemii, zgodnie z zalecaniami służb sanitarnych, należy ograniczyć do minimum.
Maja to być materiały poradnikowe, poruszające szeroko rozumiane aspekty motoryzacji związane z układem elektrycznym samochodu. Uczestnicy akcji znaleźć mają w nich odpowiedzi np. na pytania:
Według badań rynkowych przeprowadzonych przez firmę Clarios , 34% akumulatorów sprawdzanych w warsztatach w całej Europie, było w złym stanie technicznym i wymagało wymiany. Zdajemy sobie jednak sprawę z tego, że kierowcy potrzebują pomocy już nie tylko w zakresie wymiany akumulatora, ale coraz częściej oczekują profesjonalnej obsługi, doradztwa i fachowej wiedzy w całym okresie jego eksploatacji Jako właściciel marki VARTA, od lat wspieramy profesjonalne warsztaty, dostarczamy właściwy produkt, wiedzę oraz narzędzia, aby zapewnić kierowcom usługi najwyższej jakości.
Marketing Manager z firmy Clarios - Magdalena Broszkiewicz
Dzięki stronie www.batterypoint.pl, materiałom video na Youtube, na FB i innych materiałom publikowanym w social media, oraz mailingom, wykorzystując wiedzę ekspertów kojarzonych z motoryzacją, organizatorzy programu chcieliby, aby te kanały stały się nośnikiem wiedzy, platformą najlepszych relacji i praktyk, skupiających wokół siebie, właścicieli warsztatów, mechaników i kierowców.
Źródło: Inter Cars