Do tej pory „Inter-News” był gazetą branżową i trafiał przede wszystkim do właścicieli warsztatów samochodowych, sklepów i hurtowni motoryzacyjnych (B2B). Teraz rozszerzona została grupa odbiorców magazynu. Treści są przygotowywane tak, by przyjemność z ich czytania czerpali zarówno profesjonaliści z branży, jak i osoby, które nie są związane z branżą motoryzacyjną czyli wszyscy klienci (B2C).
Zmieniony „Inter-News” oprócz nowych odbiorców zyskał także nową nazwę – od teraz to „Inter-Team News„. Tematyka „Inter-Team News” niezmiennie związana jest z branżą motoryzacyjną. Dodatkowo w magazynie pojawiły się ciekawe, intrygujące i nieoczywiste działy. Wszystko po to, by zawarty w gazecie kontent zaciekawił zarówno osoby związane z branżą, a także klientów, do których rąk np. podczas czekania na naprawę auta, trafia „Inter-Team News„.
Działy „Inter-Team News”:
W każdym numerze „Inter-Team News” czytelnik znajdzie się „Prosto w oczy” podczas wywiadu ze znaną osobą (w obecnym numerze jest to Odeta Moro – znana prezenterka radiowa i telewizyjna, pasjonatka motoryzacji. Wisienką na torcie jest sekcja „Żyj z pasją”, w której opisywane jest niecodzienne hobby osób pracujących lub związanych z Inter-Team.
Nowy etap w historii magazynu Inter-Team dotyczy także zmiany częstotliwości wydawania. „Inter-Team News” – będzie ukazywał się teraz 4 razy w roku. Dodatkowo pojawi się nowe wydawnictwo: „Inter-Team Warsztat„, jako dodatek do magazynu wiodącego, wychodzące 2 razy w roku. „Inter-Team Warsztat” to dodatek techniczny dedykowany właścicielom i pracownikom warsztatów samochodowych, sklepów i hurtowni motoryzacyjnych (B2B). Pierwszy numer pojawi się w wakacje wraz z drugim numerem „Inter-Team News„.
Źródło: Inter-Team