Zacznijmy od tego, w jaki sposób większość kierowców szuka mechaników za pomocą internetu. Potencjalni klienci najczęściej korzystają z wyszukiwarek internetowych (np. Google) i wpisują hasła takie jak: „mechanik Warszawa”, „naprawa auta Kraków” itp. Większość użytkowników internetu otwiera strony, które znajdują się w pierwszych wynikach wyszukiwania. Tam właśnie możemy znaleźć portal DobryMechanik.pl, który specjalizuje się w promowaniu warsztatów samochodowych przez internet.
Użytkownik, trafiając na stronę DobryMechanik.pl, widzi listę warsztatów w danej lokalizacji np. w Poznaniu. Kierowca może wybrać serwis na podstawie opinii, lub dodatkowo wyszukać warsztaty, które wykonują konkretną usługę albo specjalizują się w danej marce samochodów. Następnie może się umówić do warsztatu dzwoniąc na numer telefonu widoczny na wizytówce, lub za pomocą formularza online.
Wizytówka to zindywidualizowana strona warsztatu na portalu DobryMechanik.pl, na której znajdują się wszystkie niezbędne informacje dla potencjalnego klienta, dzięki którym może umówić się na naprawę swojego auta. Wizytówka zawiera zdjęcie serwisu, opis usług wykonywanych przez warsztat, mapkę z lokalizacją, a także listę czynności serwisowych z indywidualnym cennikiem. Na wizytówce znajdują się również opinie wystawiane przez kierowców, które budują wiarygodność warsztatu w oczach potencjalnych klientów, co znacznie zwiększa prawdopodobieństwo, że kierowca wybierze nasz warsztat.
Dzięki wizytówce w szybki sposób dociera się do znacznej części użytkowników, którzy aktywnie poszukują mechanika przez internet. Jest to prosty sposób, aby oferta warsztatu docierała do potencjalnych klientów i zachęciła ich do skontaktowania się z naszym serwisem. Kolejną zaletą jest możliwość umawiania wizyt online.
Wielu kierowców szuka mechanika poza godzinami pracy warsztatu, np. wieczorem po całym dniu pracy. Taki użytkownik może zarezerwować wizytę poprzez formularz na wizytówce, a następnego dnia zostanie ona potwierdzona z warsztatem przez konsultantów portalu.
Dodatkowo przed dokonaniem rezerwacji kierowcy widzą cennik usług warsztatu. To znacznie ogranicza czas potrzebny do obsługi klientów i minimalizuje liczbę telefonów ze strony kierowców, którzy chcą się czegoś dowiedzieć nie umawiając się do warsztatu.
Następną ważną korzyścią z posiadania wizytówki są wiarygodne opinie. Jeśli jest ich dużo i większość z nich jest pozytywna, to w istotny sposób wpływają one na wiarygodność warsztatu w oczach użytkowników portalu, a tym samym potencjalnych klientów. Jednym z głównych kryteriów wyboru warsztatu są rekomendacje innych kierowców, dlatego warto zadbać o dobre opinie także w internecie.
Ofertę portalu możesz zobaczyć klikając w link. Po zostawieniu kontaktu doradca skontaktuje się z Tobą, aby przedstawić korzyści ze współpracy oraz przygotować ofertę współpracy.
Źródło: DobryMechanik.pl