Kabaret Łowcy.B w nowej kampanii internetowej ProfiAuto | MOTOFAKTOR

Kabaret Łowcy.B w nowej kampanii internetowej ProfiAuto

Sieć ProfiAuto podjęła współpracę z kabaretem Łowcy.B. W jej ramach powstała seria zabawnych spotów pt. "Łowcy usterek".

W nowych spotach członkowie kabaretu – Bartosz Góra, Maciej Szczęch oraz Sławomir Szczęch – wcielają się w mechaników, którzy prowadzą tzw. „trudne rozmowy” z klientami. Fabuła – w nieco przerysowany sposób – opiera się na rzeczywistych sytuacjach, jakich świadkami byli pracownicy serwisów na przestrzeni ostatnich lat. Pokazuje także świat motoryzacji z perspektywy pasjonatów czterech kółek, mających ambicję zostania gwiazdami mediów społecznościowych.

Rozpoczynając współpracę z kabaretem Łowcy.B, naszą główną ideą było odejście od klasycznego podejścia promocyjnego, charakterystycznego dla branży części i warsztatów motoryzacyjnych. Choć ukazujemy ją w krzywym zwierciadle, to dla wielu odbiorców zaskakujący będzie fakt, że podstawą scenariuszy były rzeczywiste zdarzenia, jakich doświadczali pracownicy warsztatów. W całej Polsce naprawdę pojawiają się tzw. „klienci alfa” lub też tacy, którzy chcą sami pomóc mechanikom „żeby było taniej”. Oczywiście to tylko niewielki procent osób odwiedzających serwisy, lecz takie sytuacje się zdarzają i to właśnie chcieliśmy ukazać, wcielając Łowców.B w bohaterów naszych produkcji.

dyrektor marketingu ProfiAuto - Łukasz Kopiec

Współpraca z ProfiAuto nad realizacją tej kampanii była dla nas czystą przyjemnością. Obdarzono nas dużym zaufaniem i twórczą wolnością, a to zawsze było i jest podstawą komfortu przy tego typu działaniach. Dodatkowe wsparcie merytoryczne i autentyczne relacje mechaników z sieci ProfiAuto Serwis były dla nas dużym ułatwieniem. Większość historii, jakie zostały nam opowiedziane, nie potrzebowała żadnego „tuningu”. Wiedzieliśmy, że warsztatowe wspominki potrafią być zabawne, ale nie, że aż tak. Cały proces powstawania materiału, od pracy koncepcyjnej aż po realizację planu, będzie nam się kojarzyć tylko i wyłącznie dobrze.

- Łowcy.B

 

Za scenariusze filmów – we współpracy z marką ProfiAuto – odpowiada kabaret Łowcy.B, natomiast za ich realizację studio MDfilm. Autorem koncepcji kreatywnej oraz koordynatorem projektu jest agencja Bullseye Consulting.

 

Materiały z serii „Łowcy usterek” dostępne są na kanale YouTube ProfiAuto TUTAJ.

 

Źródło: Moto-Profil

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).