Kalibracja układu AEBS wśród opcji zestawu RCCS Texa | MOTOFAKTOR

Kalibracja układu AEBS wśród opcji zestawu RCCS Texa

Zaawansowany układ awaryjnego hamowania (AEBS) to jeden z systemów ADAS, który można kalibrować za pomocą zestawu RCCS firmy Texa.

Europejska Komisja Gospodarcza Organizacji Narodów Zjednoczonych (UNECE) ogłosiła, że Advanced Emergency Braking Systems (AEBS), czyli zaawansowany system automatycznego hamowania, począwszy od 2020 roku będzie obowiązkowy we wszystkich nowych pojazdach.

 

AEBS wykrywając potencjalne zderzenie czołowe ostrzega o nim kierowcę za pomocą sygnałów dźwiękowych i wizualnych. Jeśli kierowca nie zacznie hamować, system automatycznie aktywuje również hamulce, powodując zmniejszenie prędkości pojazdu, a tym samym unikając zderzenia z przeszkodą, pieszym lub innym pojazdem lub ograniczając skutki takiego zderzenia.

 

Automatyczne hamowanie to tylko jeden z wielu systemów ADAS znajdujących się obecnie
w pojazdach. Parlament Europejski zatwierdził już propozycję wprowadzenia w przyszłości obowiązkowych systemów wspomagania jazdy we wszystkich samochodach.

 

Stale rosnąca popularność tych technologii w naturalny sposób przekłada się na liczbę wizyt
w warsztatach blacharskich, wielomarkowych czy tych specjalizujących się w wymianie szyb. Texa, chcąc wesprzeć specjalistów zajmujących się tego typu naprawami, stworzyła RCCS, kompletny, modułowy i wielomarkowy zestaw, dzięki któremu można w prosty i szybki sposób obsługiwać wszystkie systemy ADAS, wykonując statyczne i dynamiczne kalibracje.

 

Źródło: Texa

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).