Kampania „MAHLE Workshop Heroes” we Frankfurcie | MOTOFAKTOR

Kampania „MAHLE Workshop Heroes” we Frankfurcie

Podczas tegorocznych targów Automechanika Frankfurt MAHLE Aftermarket będzie promować  kampanię - „MAHLE Workshop Heroes”, w której oddaje hołd mechanikom warsztatów samochodowych w hollywoodzkim stylu.

  • Kampania „MAHLE Workshop Heroes” składa hołd mechanikom pracującym w warsztatach samochodowych.
  • W stylu wielkich filmowych produkcji, pracownicy serwisu przyjmują główne role, a produkty i usługi MAHLE Aftermarket dopełniają ich obsadę.
  • Wśród pierwszych „plakatów filmowych” tej kampanii pojawiły się tytuły takie jak „The Thermonator”, „The Filter and the Furious” oraz „Diagnostix Reloaded”.
  • Globalna kampania będzie miała swoją premierę na nadchodzących targach Automechanika we Frankfurcie nad Menem.
  • Więcej informacji w polskiej (i nie tylko) branży aftermarketowej i motoryzacyjnej znajdziesz na stronie głównej Motofaktora 
  • Jeśli chcesz być na bieżąco z najważniejszymi wiadomościami z branży — zapisz się na nasz newsletter

Czy istnieją prawdziwi bohaterowie? MAHLE Aftermarket ma na to swoją odpowiedź!

Philipp Grosse Kleimann, członek Komitetu Zarządzającego MAHLE i szef jednostki biznesowej Aftermarket
Philipp Grosse Kleimann, członek Komitetu Zarządzającego MAHLE i szef jednostki biznesowej Aftermarket, Fot. Grupa MAHLE

„Nadszedł czas, aby uhonorować mechaników i zespoły warsztatowe, które każdego dnia dokładają wszelkich starań dla swoich klientów. Oni są naszymi bohaterami” – powiedział Philipp Grosse Kleimann, Członek Zarządu MAHLE oraz szef działu Aftermarket.

„MAHLE Workshop Heroes”, najnowsza międzynarodowa kampania działu części zamiennych Grupy MAHLE, zadebiutuje 10 września na Automechanika 2024 we Frankfurcie nad Menem. Kampania, pełna dynamicznych nawiązań do tytułów międzynarodowych blockbusterów, wykorzystuje blask i splendor Hollywood, aby postawić mechaników – jak również produkty i usługi MAHLE – w centrum uwagi. Pierwsze motywy obejmują „The Thermonator”, „The Filter and the Furious” oraz „Diagnostix Reloaded”.

Kampania, opracowana we współpracy z agencją z Hamburga weigertpirouzwolf, zostanie rozpoczęta we wrześniu za pośrednictwem kanałów mediów społecznościowych online, reklam drukowanych oraz w warsztatach (punkt sprzedaży, POS). Kolejne plakaty oraz dodatkowe materiały cyfrowe i analogowe będą następować. Automechanika odbędzie się w dniach 10-14 września 2024 r. we Frankfurcie nad Menem

„Warsztat jest tylko tak dobry, jak ludzie w nim pracujący. Ludzie, którzy robią wszystko, aby ich klienci mogli się przemieszczać” – powiedział Philipp Grosse Kleimann. – „Jako dostawca kompleksowych usług, robimy swoje, dostarczając zespołom warsztatowym najnowocześniejszy sprzęt do napraw i diagnostyki – oraz dostarczając części zamienne najwyższej jakości dla wszystkich typów napędów.”

Jest to ważne, ponieważ w niedalekiej przyszłości mieszanka napędów bateryjno-elektrycznych, hybrydowych, spalinowych i wodorowych będzie kształtować zarówno mobilność, jak i sposób prowadzenia działalności warsztatowej. Ta technologiczna różnorodność znajduje odzwierciedlenie w obrazach kampanii MAHLE Aftermarket „MAHLE Workshop Heroes”, w których pokazane są „tytuły filmowe” i motywy – jak również produkty MAHLE opracowane zarówno dla pojazdów spalinowych, jak i elektrycznych.

W kampanii drugoplanową rolę odgrywa szeroka oferta szkoleń i możliwości edukacyjnych, jak również Technical Messenger MAHLE. Jednak główne role przypisane są samym mechanikom i bohaterom warsztatowym. Na stoisku MAHLE we Frankfurcie odwiedzający będą mogli z bliska zapoznać się z pierwszym zestawem „plakatów filmowych” i związanymi z nimi produktami. Na łącznej powierzchni prawie 450 m2 MAHLE Aftermarket zaprezentuje – oprócz szerokiej gamy filtrów, części do zarządzania silnikiem i termicznego – swoją nową linię produktów BatteryPRO, nową jednostkę obsługi klimatyzacji CO2 z neutralnym klimatycznie czynnikiem chłodzącym, oraz nowe narzędzie diagnostyczne TechPRO 2.

MAHLE na targach Automechanika

Firma zaprezentuje również najważniejsze produkty z działu oryginalnego wyposażenia MAHLE, aby zademonstrować zróżnicowaną wiedzę technologiczną Grupy. Na terenach wystawowych we Frankfurcie, MAHLE będzie reprezentowane w trzech lokalizacjach: dwukrotnie w hali 9, zarówno w dużym stoisku grupowym, jak i jako współwystawca w Zukunftswerkstatt (Warsztat Przyszłości Mobilności), oraz na zewnętrznym terenie Agora.

Fot. MAHLE GmbH
"The Filter and the Furious" to hołd oddany kompleksowej gamie filtrów MAHLE Aftermarket. Fot. MAHLE GmbH
"Diagnostix Reloaded" - Narzędzia diagnostyczne MAHLE Aftermarket oferują kompleksowe rozwiązania do profesjonalnej obsługi pojazdów. Fot. MAHLE GmbH
"X-pertise Men" z technicznej infolinii MAHLE Aftermarket pomagają we wszystkich pytaniach dotyczących części zamiennych do pojazdów i wyposażenia warsztatów. Fot. MAHLE GmbH

Źródło: MAHLE Aftermarket

 

Chcesz być na bieżąco z naszymi informacjami? 

belka Wiadomości Google

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).