W związku z nową kampanią MaXserwis zaplanował na wiosnę 2 odsłony emisji:
Pierwsza kampania zostanie wyemitowana w 3 stacjach: TVN Turbo, TVN Discovery i HG TV.
Przy założeniach wyboru stacji i godzin emisji MaXserwis kierował się optymalnym doborem pod kątem odbiorcy spotu – stąd wybór powyższych kanałów i godzin głównie popołudniowych i wieczornych.
Przedstawiciele sieci są przekonani, że wybór okresu świątecznego na emisję spotu reklamowego będzie doskonałą inwestycją, która przełoży się nie tylko na większą ilość klientów dla warsztatów zrzeszonych w sieci MaXserwis, ale także na wzrost świadomości i lojalności marki MaXserwis.
Ilość warsztatów zrzeszonych w sieci to już prawie 350 w całym kraju, a potencjalnych kandydatów nie brakuje. Warunki przynależności do sieci MaXserwis oraz prowadzone działania reklamowe są, według zapewnień sieci, nie tylko korzystne dla warsztatów, ale także przynoszą wymierne efekty w komunikacji z klientem detalicznym.
Źródło: MaXserwis