Kampania telewizyjna sieci MaXserwis w TVN | MOTOFAKTOR

Kampania telewizyjna sieci MaXserwis w TVN

MaXserwis po zeszłorocznej kampanii TVN postanowił powtórzyć działania reklamowe w telewizji i od jutra będzie prezentować nowy spot.

W związku z nową kampanią MaXserwis zaplanował na wiosnę 2 odsłony emisji:

 

  • pierwsza rusza już 1 kwietnia, tuż przed Wielkanocą, i potrwa niepełne 2 tygodnie, a jej partnerami są Motul i Quaro,
  • druga została zaplanowana w dniach 24.04-06.05.2021 r. i powstała przy współudziale Mahle.

 

Pierwsza kampania zostanie wyemitowana w 3 stacjach: TVN Turbo, TVN Discovery i HG TV.
Przy założeniach wyboru stacji i godzin emisji MaXserwis kierował się optymalnym doborem pod kątem odbiorcy spotu – stąd wybór powyższych kanałów i godzin głównie popołudniowych i wieczornych.

 

Przedstawiciele sieci są przekonani, że wybór okresu świątecznego na emisję spotu reklamowego będzie doskonałą inwestycją, która przełoży się nie tylko na większą ilość klientów dla warsztatów zrzeszonych w sieci MaXserwis, ale także na wzrost świadomości i lojalności marki MaXserwis.

 

Ilość warsztatów zrzeszonych w sieci to już prawie 350 w całym kraju, a potencjalnych kandydatów nie brakuje. Warunki przynależności do sieci MaXserwis oraz prowadzone działania reklamowe są, według zapewnień sieci, nie tylko korzystne dla warsztatów, ale także przynoszą wymierne efekty w komunikacji z klientem detalicznym.

 

Źródło: MaXserwis

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).