Firma Blue Print, uznany dostawca części zamiennych do samochodów produkcji azjatyckiej, uruchamia kampanię kładącą nacisk na jakość i precyzję swoich produktów. Hasło kampanii brzmi „The Proof of Perfect Fit„, czyli „Dowód perfekcyjnego dopasowania„. Występuje ono w połączeniu z rynkowym sloganem marki „Right First Time®„, czyli „Za pierwszym razem®„.
Centralnym elementem kampanii jest film wideo opowiadający historię o tym, jak doświadczenie i wiedzę można skutecznie przenosić z pokolenia na pokolenie. To proces, który w Blue Print zachodzi od roku 1994. Kluczowym elementem kampanii jest unikalny odcisk palca Blue Print. Znak ten umieszczany jest wyłącznie na produktach spełniających najwyższe standardy jakości.
Hasło kampanii „The Proof of Perfect Fit„, tzn. „Dowód perfekcyjnego dopasowania” jest zwieńczeniem pełnej koncentracji marki na jakości spełniającej wymagania OE oraz oferowaniu produktów, które spełniają zasadę „Right First Time®„, czyli „Za pierwszym razem®„.
Słowo „Precyzja” nawiązuje do ciągłego dążenia Blue Print do dostarczania produktów w jakości OE. Intensywne wewnętrzne testy i badania pozwalają firmie Blue Print zaoferować elementy spełniające specyfikacje OE, a jednocześnie doskonale dopasowane i umożliwiające bezproblemowy montaż.
Filozofia „Fast to Market„, czyli „Szybko na rynku” przekłada się na możliwie jak najszybsze zaoferowanie części do samochodów właśnie wprowadzonych na rynek. Unikalność logo Blue Print w postaci odcisku palca można powiązać z jakością i szerokim asortymentem części zamiennych. Marka wyspecjalizowana jest w elementach do 25 azjatyckich marek pojazdów i dodatkowo oferuje przeznaczone do wszystkich marek tradycyjne linie filtrów, elementów układu hamulcowego i sprzęgła.
Nowa strona internetowa marki Blue Print dostępna jest pod adresem https://www.blue-print.com/pl/strona-glowna/.
Źródło: Ferdinand Bilstein