Wydarzenie zbiegło się z piątą rocznicą funkcjonowania marki pod szyldem Cromax.
W Cromax wszystko obraca się wokół wydajności pracy. Mamy długą i ciekawą historię sięgającą prawie 100 lat. Natomiast od 5 lat Cromax nieustannie się rozwija, realizując kolejne cele, dzięki ciężkiej pracy i determinacji wszystkich pracowników w tym regionie. Cieszę się, że będziemy mogli kontynuować ten trend. W ten sposób marka Cromax pomaga użytkownikom końcowym zwiększać wydajność na każdym etapie procesu lakierowania. Kolejny rozdział naszej historii będzie niezwykle ekscytujący.
- Kevin Torfs
Kevin Torfs jest związany z marką Cromax od ponad 13 lat. W tym czasie zajmował różne stanowiska, odpowiadał między innymi za marketing cyfrowy. Jest też certyfikowanym specjalistą Black Belt Six Sigma w firmie Axalta, która jest wiodącym globalnym dostawcą lakierów ciekłych i proszkowych, a do której należy marka Cromax.
Głównym celem marki Cromax jest dostarczanie innowacyjnych produktów i usług warsztatom, a w szczególności opracowywanie energooszczędnych procesów, które pomagają obniżyć koszty zużycia energii.
Koncentrujemy się wyłącznie na rozwiązaniach cyfrowych. Nasze warsztaty mogą zwiększać wydajność i optymalizować metody pracy na wiele sposobów, od stosowania zaawansowanych narzędzi i procesów po korzystanie z dodatkowych usług.
- Kevin Torfs
Nowy Brand Manager wysoko ceni także szkolenia.
Ustawiczne doskonalenie zawodowe to kwestia kluczowa. I nieważne, na jakim etapie kariery jest dany lakiernik, ponieważ ta branża ciągłe się zmienia. Dlatego też poznawanie nowych technik i produktów to jedyny sposób na utrzymanie wysokiej jakości w warsztacie.
- Kevin Torfs
Kevin Torfs zastąpił w roli Brand Managera Driesa Van den Bergha, który objął stanowisko Customer Relationship Management Leader w firmie Axalta.
Źródło: Cromax