Kolejne części do sterowania układem sprzęgła w ofercie Valeo | MOTOFAKTOR

Kolejne części do sterowania układem sprzęgła w ofercie Valeo

Valeo uzupełniło swoją ofertę o 283 nowe referencje pomp sprzęgła (CMC) i siłowników sprzęgła (CRC).

Europejski park samochodowy liczy obecnie ponad 350 mln samochodów osobowych, z których ponad 75% (260 mln) to pojazdy wyposażone w hydrauliczny system sterowania sprzęgłem (układy półhydrauliczne lub w pełni hydrauliczne). Rynek rozwiązań „hydraulicznych” stale rośnie, jako że stale rośnie także popyt na nie ze strony producentów samochodów.

 

Wprowadzone przez Valeo nowości znajdą zastosowanie w takich samochodach jak:

 

  • VW Polo 1.2 12V (CRC & CMC), Golf V1.9 TDI (CMC & CRC), Golf IV 1.4 16V (CMC & CRC), Passat Variant 2.0 TDI 16 V (CMC),
  • Citroen Xsara oraz Picasso 2.0 HDi (CRC), C3 I 1.4 HDi (CRC),
  • Opel Corsa D 1.3 CDTI (CMC), Astra G Hatchback 1.6 16V (CMC),
  • Peugeot Partner Box 1.6 HDi 16V (CRC), 208 2.2 HDi (CMC), 207 1.4 HDi (CRC),
  • Ford Fiesta V 1.4 TDCi (CMC),
  • Mercedes-Benz C-class C 180 (CMC & CRC), Sprinter 3.5-t Platform (CMC) oraz wiele innych.

 

Valeo dzięki przejęciu firmy FTE, która jest liderem w obszarze hydraulicznych siłowników sprzęgieł, jest obecnie w stanie zapewnić 87% pokrycie zapotrzebowania europejskiego parku samochodowego w tym zakresie. Portfolio pojedynczych komponentów Valeo w tej kategorii liczy ponad 600 referencji i obejmuje koncentryczne łożyska wyciskowe (CSC), pompy sprzęgła (CMC), siłowniki sprzęgła (CRC) oraz przewody. Jest to obecnie najszersza oferta produktów tej kategorii na rynku posprzedażowym.

Rozwiązanie "All-in-One Box" z myślą o warsztatach

Valeo równolegle rozszerza asortyment produktów hydraulicznego sterowania sprzęgłem dostępnych jako pojedyncze elementy, ale także w wygodnych zestawach „All-in-One Box”. Kompletne zestawy do wymiany sprzęgła zawierające koncentryczne łożyska wyciskowe (CSC) są dostępne w trzech wariantach:

 

  • Valeo FullPACK DMF : pełny zestaw naprawczy zawierający koło dwumasowe, sprzęgło oraz CSC,
  • Tradycyjne sprzęgło Valeo KIT3P: kompletne zestawy naprawcze zawierające sprzęgło oraz CSC,
  • Valeo KIT4P: kompletny zestaw konwersyjny z koła dwumasowego na koło sztywne, zawierający sztywne koło zamachowe, sprzęgło oraz CSC.

 

Rozwiązania „All-in-One Box” zostały zaprojektowane z myślą o warsztatach. Trzy kluczowe korzyści z punktu widzenia przedstawicieli warsztatów to:

 

  • Ułatwiona identyfikacja części, gdyż jedna referencja odnosi się do wszystkich 3 elementów sprzęgła,
  • Wszystkie elementy zestawu są kompatybilne – mniejsze ryzyko reklamacji,
  • Przewaga cenowa w porównaniu z kupnem poszczególnych elementów osobno.

 

Źródło: Valeo

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).