Wyróżnienie TruckForce Service Award, wręczane od 2021 roku, otrzymują partnerzy, którzy świadczą wyjątkowe usługi w całej europejskiej sieci TruckForce.
Niemiecka firma Duwald Reifen przez ostatnie sześć lat konsekwentnie świadczyła usługi najwyższej klasy i osiągnęła 100% wskaźnik akceptacji ServiceLine24h. Oznacza to, że każde wezwanie o pomoc drogową w nagłym wypadku zostało zrealizowane, co świadczy o skuteczności i możliwościach firmy. Duwald Reifen, z siedzibą w Hamburgu, zrobił dla klientów Goodyear wszystko, co w jego mocy i w pełni zasługuje na tę nagrodę.
Z kolei firma Misztal otrzymała nagrodę TruckForce Service Excellence za pozycję lidera w kraju pod względem korzystania z aplikacji eJob oraz za ciągłe zwiększanie wsparcia dla kluczowych flot Goodyear w Polsce. eJob to najnowsza generacja mobilnej aplikacji Goodyear do zarządzania oponami, która umożliwia technikom rejestrowanie prac we flocie, wykonywanych w siedzibie klienta lub w warsztacie.
Nasza firma, która działa na rynku od ponad 20 lat, posiada bardzo duże doświadczenie we wszystkich dziedzinach związanych z ogumieniem. Zawsze byliśmy otwarci na nowe narzędzia do obsługi naszych klientów. Współpraca z flotami transportowymi wymaga ciągłego rozwoju, skracania czasu serwisowania i pełnej mobilności. Narzędzie e-Job firmy Goodyear bardzo nam pomogło w usprawnieniu obsługi flot poprzez szybką rejestrację wykonanych prac oraz zdecydowanie ułatwiło nam poprawę procesu zarzadzania oponami – powiedziała Iwona Misztal, właścicielka firmy Misztal.
Firma Nantes Pneumatiques, zlokalizowana w pobliżu strategicznie ważnego portu w północno-zachodniej Francji, została wyróżniona nagrodą TruckForce Service Excellence Award za zapewnienie wskaźnika akceptacji ServiceLine24h na poziomie ponad 90%. Firma była również pierwszym użytkownikiem systemu eJob. Nantes Pneumatiques, będąca również członkiem grupy oponiarskiej Profil+, konsekwentnie rozszerza imponujący pakiet wsparcia dla flot-klientów Goodyear w całej Francji.
Wśród laureatów znalazło się także brytyjskie przedsiębiorstwo ProTyre Truck, z siedzibą w Winchesterze, które z powodzeniem wdrożyło w swojej krajowej sieci najnowsze inteligentne narzędzia Goodyear, w tym eJob i FOS (FleetOnline Solutions) eCasing. Współpraca z Goodyear została ostatnio rozszerzona na wybrane części Wielkiej Brytanii, aby zapewnić klientom flotowym silny zasięg sieci serwisowej. Dzięki temu ProTyre otrzymał nagrodę TruckForce Service Excellence Award.
Ostatnią wyróżnioną firmą jest Dekk og Felg Lillestrøm, usytuowana w pobliżu norweskiej stolicy Oslo i granicy ze Szwecją. Otrzymała ona nagrodę TruckForce Service Excellence Award za pierwszorzędne świadczenie usług dla zakontraktowanych flot, wykazanie wysokiego wykorzystania aplikacji eJob i rosnący udział w biznesie.
Adam Stanton, menedżer Goodyear ds. sieci i serwisu dla flot w Europie, powiedział: W naszym ostatnim konkursie TruckForce Service Excellence Awards w 2021 roku wyróżniliśmy partnerów z pięciu krajów, którzy wykazali się determinacją, aby w maksymalnym stopniu pomóc klientom Goodyear. Przez cały rok prezentowaliśmy znakomite wyniki 20 partnerów TruckForce z 12 krajów, co świadczy o szerokim zasięgu i jakości naszej sieci. Wszyscy oni zostali starannie wybrani i uosabiają to, co reprezentuje ta nagroda. Serdecznie dziękuję naszym partnerom sieciowym za ich zaangażowanie w osiąganie jeszcze lepszych wyników w obsłudze flot i wsparcie w rozwoju sieci Goodyear w całej Europie.
Źródło: Goodyear