Typowymi objawami usterki są: niecodzienny hałas i drgania w okolicach paska rozrządu, zapalona lampka kontrolna alternatora/ładowania, uszkodzenie paska napędu pompy wspomagania układu kierowniczego lub jego zsunięcie z koła pasowego.
Wraz z upływem czasu woda i zanieczyszczenia drogowe przedostają się do wnętrza wyposażonego w tłumik drgań skrętnych koła pasowego wału korbowego. Prowadzi to do przedwczesnego zużycia i uszkodzenia koła pasowego wału korbowego oraz pomocniczego paskowego napędu osprzętu silnika.
Użycie do wymiany zestawu febi Prokit 36626 zawierającego koło pasowe wału korbowego oraz wszystkie niezbędne śruby. Należy również wymienić wszystkie uszkodzone lub zużyte elementy pomocniczego paskowego napędu osprzętu silnika.
Więcej informacji technicznych można znaleźć na stronie: partsfinder.bilsteingroup.com
Źródło: bilstein group