Koło pasowe wału korbowego - rozwiązania febi bilstein | MOTOFAKTOR

Koło pasowe wału korbowego - rozwiązania febi bilstein

Marka febi bilstein w ramach serii "Protipps" od bilstein group wskazuje jak radzić sobie z usterkami koła pasowego wału korbowego.

Problem

Typowymi objawami usterki są: niecodzienny hałas i drgania w okolicach paska rozrządu, zapalona lampka kontrolna alternatora/ładowania, uszkodzenie paska napędu pompy wspomagania układu kierowniczego lub jego zsunięcie z koła pasowego.

Przyczyna

Wraz z upływem czasu woda i zanieczyszczenia drogowe przedostają się do wnętrza wyposażonego w tłumik drgań skrętnych koła pasowego wału korbowego. Prowadzi to do przedwczesnego zużycia i uszkodzenia koła pasowego wału korbowego oraz pomocniczego paskowego napędu osprzętu silnika.

Rozwiązanie

Użycie do wymiany zestawu febi Prokit 36626 zawierającego koło pasowe wału korbowego oraz wszystkie niezbędne śruby. Należy również wymienić wszystkie uszkodzone lub zużyte elementy pomocniczego paskowego napędu osprzętu silnika.

 

Więcej informacji technicznych można znaleźć na stronie: partsfinder.bilsteingroup.com

 

Źródło: bilstein group

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).