Współpraca Total z branżą motoryzacyjną realizowana jest wielotorowo. Oprócz produkcji i sprzedaży renomowanych olejów silnikowych, płynów hamulcowych, hydraulicznych oraz innych produktów przeznaczonych do samochodów osobowych i pojazdów ciężarowych, francuski koncern wspiera kierowców i mechaników realizując szereg działań edukacyjnych (np. projekt Team Total). Teraz dołącza do nich platforma Motointegrator.com, na której warsztaty znajdą fachowe porady ekspertów Total m.in. odnośnie procedur wymiany płynów czy ich prawidłowego doboru.
Działania komunikacyjne na platformie Motointegrator wpisują się w naszą strategię edukowania rynku oraz wspierania kierowców i mechaników samochodowych w codziennej pracy. Jako producent znanych na całym świecie środków smarnych, rekomendowanych przez wielu producentów pojazdów, zapewniamy sprawdzoną wiedzę oraz dostęp do aktualnych informacji. W ramach platformy Motointegrator warsztaty będą również otrzymywać spersonalizowany newsletter. W dobie tzw. „szumu informacyjnego” oraz szybkiej konsumpcji treści stawiamy na efektywność w dotarciu oraz wysoką jakość prezentowanych materiałów.
Total Polska - Ewa Kalinowska
Źródło: Total