Premiera samochodu będzie miała miejsce 3 marca podczas nadchodzącego Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie. Koncept będzie eksponowany na stoisku marki Hyundai do 15 marca.
Zgodnie z językiem projektowania marki Hyundai o nazwie Sensuous Sportiness nowy samochód koncepcyjny charakteryzuje się piękną sylwetką podkreśloną pełnymi gracji przetłoczeniami, które przechodzą przez tylne błotniki, by zapewnić doskonałą aerodynamikę. Tył typu boat tail posiada zintegrowany spoiler oraz pikselowe światła, które płynnie łączą boki nadwozia.
Prophecy nie oddaje chwilowych trendów, lecz ponadczasowe piękno, które przetrwa próbę czasu. Kultowy design samochodu jeszcze bardziej wzbogaca szerokie spektrum projektowe marki.
Szef Globalnego Centrum Projektowego Hyundai - SangYup Lee
Nazwa Prophecy, po polsku Przepowiednia, oddaje zamysł konceptu, który wskazuje przyszły kierunek projektowania nowych modeli marki Hyundai. Jednocześnie auto od razu staje się ikoną wśród elektrycznych samochodów Hyundai.
Światowa premiera konceptu Prophecy marki Hyundai będzie miała miejsce 3 marca podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie, o godzinie 11:45 czasu lokalnego na stoisku nr 4252 w hali nr 4.
Źródło: Hyundai